-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Temp-metoden
1 inlägg • Sida 1 av 1
Temp-metodenHej. Jag tänkte att det vore bra med en tråd om temp-metoden. Jag har bara använt mig utav den en cykel och det har fungerat väldigt bra!
Jag lägger in min temp på FF och tycker att detta är sjukt smidigt! Dock finns det många frågor om t.ex. hur man ska göra om man är sjuk, sover dåligt och inte hinner få 4 timmars ihållande sömn och vad det innebär att tempen i slutet utav cykeln droppar? Jag själv hade min BIM igår, innan ÄL ska tempen vara låg och efter ÄL är den normalt högre med minst 0.2 grader. Jag hoppas och hoppas, men min temp sjönk idag ner till under sträcket som markerar temphöjningen vid ÄL. Är det ett sätt att se att mensen är på väg? Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
1 inlägg • Sida 1 av 1
|