Tack för svaren! Jag hade inga problem med att hitta ÄL, för att vara första gången blev jag förvånad! Allt med livmodertapp, sekret och temp stämde. Sen använde jag tre utav ClearBlues ÄL stickor, och på den tredje blev det en glad gubbe. Alltså såg den störst chans till den dagen och dagen efter, och enligt min tempkurva så var äl dagen efter. SÅ allt klickade verkligen!
Lite roligt är det allt att följa sin kropp, och det funkar! Det är dock all längtan och hopp som strular när man vill så gärna!
Jag får väldigt lätt "minifeber", alltså höjningar under 37 grader, men jag känner ändå att något inte stämmer. Och det är OFTA! Så lite svårt har det varit om man bara kollar temperatur, men med kurvan blir det tydligare!
Har sagt till min sambo att han får lära sig den med och hålla koll, så slipper jag tänka på allt och vilken tid vi ska mysa! Annars känner jag att det kan bli lite väl mycket om bara jag ska hålla koll på allt kring att bli gravid och det enda sambon gör är att se till att komma
Men han hjälper gärna till för att underlätta för mig, underbar mening! Känns bättre nu när jag tror att mensen ska komma och veta att han hjälper till mer nästa gång. Så kanske jag lyckas att tänka lite mindre på allt!
Kan säga att jag varit väldigt ledsen idag, ingen mens än, men som ni säger. Den kommer nog när som!
Hoppas att det blir min tur att plussa snart!