• Nicke 77

    Boråspappor

    Tänkte försöka få igång en tråd för oss pappor i Borås.

  • Svar på tråden Boråspappor
  • lindelou

    vet inte hur många gånger jag har försökt starta en sån här tråd...Vad har ni för er på dagarna då?

  • turpeter

    Jag jobbar sista dagen innan semestern Ikväll ska jag ner till Halmstad å dja, men nästa vecka ska jag va duktig pappa när mamman jobbar lite extra, ser fram emot sol och bad denna varma svenska sommar *s*

  • Nicke 77

    Själv sitter man på jobbet och väntar på att klockan ska bli 16. Ska jobba två veckor till efter denna. Sen ska jag va ledig tre veckor. Lite inskolning och sånt. Är det nån annan som är ledig 32-34? Kanske kan ta en fika eller en sväng till djurparken.

  • pelle81

    Hejsan på er alla Boråspappor=) Hur står det till i sommarvärmen(?) för er alla? Själv jobbar man sista helgen nu och börjar efter det min semester på fyra långa sköna veckor=)

  • Nicke 77

    Det låter inte fel Pelle. Är inte nåt avundsjuk ;). Vad händer i helgen då? Vi ska iväg på beer olympics idag. Låter farligt. Får väl se vart det slutar hehe.

  • pelle81

    Ja du Nicke 77 själv ska man jobba arslet (får man skriva arsle här inne??) av sig för att kunna gå på semester, bara det här skitvädret slutar så att man kan spendera några dagar ute med grabben också, annars finns ju en ganska enorm risk att han river hela lägenheten=) Någon som har några speciella sommarplaner?

  • Nicke 77

    Ja, får verkligen hoppas på en stabilisering av vädret. Blir så rastlös annars och lillkillen blir grinig. Fint väder underläätar så enormt mycket.

  • lindelou

    Hade tänkt gå till djurparken idag men det blidde inte så...nån som har lust o hänga på i nästa vecka nån gång?

Svar på tråden Boråspappor