• Heather

    Okt. o Nov. Mammor 2005 i Göteborg håller forfarande ihop!

    {#lang_emotions_sunny}Våren är på ingång  och vi närmar oss vårt 4:e år tillsammans!
    Våra bebisar är nu stora treåringar med all den glädje och frustration som det innebär...
    Här samlas vi för att dela med oss av våra framgångar och motgångar med barnen och i livet.  Vi träffas också så fort tillfälle ges.

    {#lang_emotions_coffee}

    Snart, snart, snart ska flera blir storasyskon
    (igen) och vi längtar allihopa efter tillökning i vår tråd.

    Sarek, BF 28/3
    Foodji, BF 5/4
    Yoysen, BF 27/4
    Masken, BF 6/5
    Meesa, BF 16/5

    {#lang_emotions_baby}


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 17:37
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m39488704.html
  • Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i Göteborg håller forfarande ihop!
  • Heather
    Verkar så Yoysen!
    ღ Anton 051101 ღ Erin 070413 ღ
  • sarek

    Jippiiiee..jag hittade hit också.
    Idag har vi varit ute o njutit i det fina vädret i ca 4 timmar. Bara myst o fikat ute med barnen o det känns så bra. Härligt att man kan komma ut utan att de ska behöva vara inne o klättra på väggarna och att mina nerver o tålamod är i botten.
    Hoppas att ni andra har kunnat njuta utav dennna sköna vårdag.


    (¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och lilla grodan BF 090328ღ ¸.?°´¯)
  • Fröken T

    Även jag är här.


    Kanske är min hjärna, tumlad och tömd
  • meesa

    Vi var också ute en sväng igår och kände på det vackra vädret. Passade på att fika lite i solen och känna dofterna av en skog på uppvärmning. Kändes verkligen att våren är på väg!!

  • Minttu

    Halloj! Jag e här med:D
    Har pluggat och håller nu på att städa! Men var tvungen att kika vad som hänt här inne.

  • masken

    Jag hänger också med i den nya tråden om det är okej:)?!

    Hörni vad ska man packa i BB-väskan? Känns som det snart är dags att förbereda den...

    2 timmar kvar att jobba innan jag påbörjar en ledig helg... sen är det "bara" 4 veckor kvar, hur det nu ska gå när bebisen har lagt sig på en nerv i benet (ishias?),
    annars mår jag bara fin fint och vill jobba så tiden går fort!

  • sarek
    Masken
    Packa ner bebiskläder, amningsbh, inlägg, hygienartiklar, klädombyte, godis, dricka o kamera. Är ungefär vad jag har packat i min väska. Kommer ju ändå bara att stanna där ett dygn ändå om inget annat inträffar.
    (¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och lilla grodan BF 090328ღ ¸.?°´¯)
  • Heather
    masken: Jag tror att jag bara hade med mig ombyte (till mig och "åka-hem-kläder" till Erin) och tandborste i BB-väskan andra gången...jo och så nån cd-skiva med musik att lyssna på under "arbetet"...E föddes till tonerna av Peter LeMarc! Hade inte alls med mig en massa annat "tjafs" som första gången...
    S hade köpt med sig en påse lösgodis. *skratt*

    Inatt ska (nog!) Anton sova borta för första gången...alltså...borta ifrån oss båda för första gången. Mamma ska ta dom större barnbarnen på bio för första gången (Pettson&Findus) och erbjöd sig att prova om Anton kunde stanna natten hos henne, går det inte så kör hon hem honom igen ikväll.

    Känns kul men lite knasigt att inte ha honom hos oss inatt.

    Anton själv kan inte sluta tjata om när Mommo ska komma och hämta honom och hur vi ska stanna kvar här när han ska iväg med Mommo. Imorse var hans kommentar om att sova hos Mommo själv "...Inte utan min Lillasyster!"

    Erin e lite sur över att inte få åka iväg också men vi får ta och hitta på något trevligt med henne sen. Vaari (morfar) e ju populär så vi kanske åker dit på fika... :)

    Hoppas ni har det gött i vårsolen!
    ღ Anton 051101 ღ Erin 070413 ღ
Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i Göteborg håller forfarande ihop!