• pyretochbönan0809

    UPPROP! Vi som plussade julveckan=)))) vart ä ni=?? Del 2

    Här samlas vi som plussade under julveckan! 1:a, 2:a, 3:e barnet...Välkomna! Här pratar vi om allt Symtom, rädslor, förväntningar...Bara att slänga sig in

    Bf-lista www.familjeliv.se/Forum-11-237/m41800853.html

    Första tråden www.familjeliv.se/Forum-11-237/m39653829.html


    Vår älskade Saga 5/7 - 08 och älskade bönan i magen, bf 26/8-09
  • Svar på tråden UPPROP! Vi som plussade julveckan=)))) vart ä ni=?? Del 2
  • hippiemicka

    hej hej=) heheh ingen annan som hunnit skriva?!!=)


    Isabell 060711 & liten berälnad 090827
  • lovelyangel82

    nä inte så många än!!

    igår kände jag äntligen lite ation i magen inte bara utanpå..

    började som ilningar sedan kändes de som ilningarna trippade från ena sidan till de andra sen kände jag klart av rörelser.. nu väntar jag på lite hårdare kickar.. snacka om att sambon var avundsjuk när jag låg där med ett stort flin!!

  • LitenBlomma

    Hej hej! Hoppar in här jag oxå! Är så jäkla trött idag, bakade bröd till kl halv ett inatt och sen kunde jag inte somna om så jag låg och vände och vred på mig. Vid 6 satte Ludde på musik och sjöng på sitt rum som ligger vägg i vägg med vårt.


    Ludwig -0202, Meja -0803, MA 0809 & BF 0908
  • pyretochbönan0809

    Hej!! Lite trött idag....Min flicka hostade inatt från ca 02 och sen var hon klarvaken och ville upp 05.30....Vadå sömnbrist???? Så har jag ont i ryggen också....BLÄÄ!


    Vår älskade Saga 5/7 - 08 och älskade bönan i magen, bf 26/8-09
  • pyretochbönan0809
    LitenBlomma skrev 2009-03-23 08:14:33 följande:
    Hej hej! Hoppar in här jag oxå! Är så jäkla trött idag, bakade bröd till kl halv ett inatt och sen kunde jag inte somna om så jag låg och vände och vred på mig. Vid 6 satte Ludde på musik och sjöng på sitt rum som ligger vägg i vägg med vårt.
    Jisses va ambitiöst!!!!! *imponerad* Vad blev det för bröd?
    Vår älskade Saga 5/7 - 08 och älskade bönan i magen, bf 26/8-09
  • LitenBlomma
    little squirrel skrev 2009-03-23 08:43:58 följande:
    Jisses va ambitiöst!!!!! *imponerad* Vad blev det för bröd?
    Såg att jag skrev halv ett, klockan var visst lite över 1 när jag kom i säng. Rågbröd, jättegott att äta nybakat bröd till frukost
    Ludwig -0202, Meja -0803, MA 0809 & BF 0908
  • Lyckis80

    Har känt rörelser tidigare men har inte känt de sista dagarna{#lang_emotions_frown} ska man vara orolig?? 1,5 v kvar till UL, jag är så nervös, tänk om det är nåt fel på bebbarna... Att man aldrig kan sluta oroa sig och njuta istället.

  • LitenBlomma
    Lyckis80 skrev 2009-03-23 09:25:02 följande:
    Har känt rörelser tidigare men har inte känt de sista dagarna ska man vara orolig?? 1,5 v kvar till UL, jag är så nervös, tänk om det är nåt fel på bebbarna... Att man aldrig kan sluta oroa sig och njuta istället.
    Så här tidigt så säger dem(bm) att man inte känner det varje dag så man behöver inte oroa sig. Men om där är väldigt orolig så kan du väl ringa och få en snabbis bara för att höra hjärtljuden?
    Ludwig -0202, Meja -0803, MA 0809 & BF 0908
  • Lyckis80

    LitenBlomma: Ja jag försöker tänka så, ska avvakta någon dag så får vi se. Får väl ringa bm annars.

  • Reborn

    Nu har jag också hittat hit.

    Lyckis80: jag tror inte det finns någon anledning att vara orolig för att du inte känt rörelser på några dagar. Det är så tidigt ännu!

    Men apropå oro så måste jag säga att jag är oerhört glad för min Angel Sound som jag kan ta till om oron blir alldeles för stark... Har hittills lyckats höra hjärtljuden inom en enda sekund, varenda gång jag försökt. Så fantastiskt skönt att kunna släppa oron och bara njuta igen...

Svar på tråden UPPROP! Vi som plussade julveckan=)))) vart ä ni=?? Del 2