• zagolik

    Pladderbebisarna Del 9

    {#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}


    ♥ Emil 080327♥ väntar på Lillasyster BF 091102♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 9
  • MagdaA

    å nu har jag hittat hit


    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

    Här är jag!
    Laban sover hos mormor, J är iväg och spelar fotboll och Polly sitter och tittar på bumbibjörnarna så jag har lyckats få ett par minuter för mig själv!
    Alldeles strax ska jag börja göra världens godaste köttfärspaj som vi ska äta till fotbollen ikväll. Vi får passa på och äta för på måndag börjar vi med GI rivstart!


    Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Thezzizen

    Kväller...

    Varit borta hela dagen. På håret att ungarna somnade i bilen hem. Tur för mig, kunde blivit svettigt annars..

    Så nu är det cola, godis, dator och fotboll för min del. Skönt! Hoppas på en luuugn natt bara, brukar juinte ha den turen dock när jag är själv.

    Lurka, vad duktiga niär på måndag!. Ska börja jag också, vet bara inte när riktigt

  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-09-05 21:30:52 följande:
    Kväller...Varit borta hela dagen. På håret att ungarna somnade i bilen hem. Tur för mig, kunde blivit svettigt annars..Så nu är det cola, godis, dator och fotboll för min del. Skönt! Hoppas på en luuugn natt bara, brukar juinte ha den turen dock när jag är själv.Lurka, vad duktiga niär på måndag!. Ska börja jag också, vet bara inte när riktigt
    Börja på måndag då, så drar vi igång det tillsammans...
    3 barnsmamma
  • Thezzizen
    jazzy skrev 2009-09-05 21:31:40 följande:
    Börja på måndag då, så drar vi igång det tillsammans...
    ja kanske ska plocka fram boken för lite inspiration...

    Precis lyckats avstyra ett havlt utbrot från lovisas rum, kan ju hoppas det vara det som behövdes för att få ett parlugna timmar nu..
  • Gizmo 75

    Kväller!!!

    Vad gör ni en lördags kväll som denna?
    Själv sitter jag med lilleman i soffan. Han vill tydligen inte sova just nu...
    Sambon är i garaget och meckar med sin fyrhjuling... Jättekul! NOT! {#lang_emotions_yell}


    Sara 920929 *-*-* Julia 070902 *-*-* Douglas 090228
  • lurksmulan

    Här är det lugnt!

    Vi ska ta en liten tågtur på eftermiddagen, jag och barnen. Vi ska ta pendeln till Södertälje, vilket är ett stort äventyr för de små.


    Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • jazzy

    Vi ska fira H som fyller 16 idag {#lang_emotions_surprised} tiden går fort..Snart ska vi börja övningsköra..


    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 9