• Micke34

    Pengar och boende i annat land

    hej!
    Jag skulle behöva några lugnande besked :)

    Jag ska bli pappa om ca 8 månader och min tjej blev gravid oplanerat.
    För att göra en lång hstoria kort.

    Jag har stora ekonomiska problem som jag vet inte hur jag ska lösa. Jag bor i Norge (oslo) å min tjej i karlstad. Jag har kredit skulder å kan inte spara så mycket pengar jag vill. 
    Nu är det iaf beslutat att vi ska behålla barnet, är detta en dum idé eller är pengar inte allt?? jag menar jag vill ge barnet bästa förutsättningarna, jag har inte jobb just nu men det är på gång. 

    Kommer det ordna sig ändå?? Man behöver inte ha 1 miljon på kontot för att man ska klara sig?? Jag skickar lite småpengar hem till henne då och då men är det dumt å behålla barnet, snart försent att göra abort.

    Tacksam för svar får en orolig "snart ska bli pappa"

    Mvh
    Mikael
  • Svar på tråden Pengar och boende i annat land
  • frech3

    Du försöker iallafall hjälpa till. De är huvudsaken. Tycker ändå att du ska försöka bli skuldfri innan du ger henne massa pengar. Grattis till att du skall bli pappa

  • Micke34
    frech3 skrev 2014-06-25 09:48:02 följande:

    Du försöker iallafall hjälpa till. De är huvudsaken. Tycker ändå att du ska försöka bli skuldfri innan du ger henne massa pengar. Grattis till att du skall bli pappa


    tack men det är MYYYYcket skulder jag har, jag måste pytsa in några tusenlappar då och då iaf. Men tack ändå :)
Svar på tråden Pengar och boende i annat land