• Anonym (La)

    Skäms

    Jag skäms så otroligt mycket för att jag kan bli kåt på kuk ibland.  Det är en sak jag absolut inte kan berätta eller ens nämna för någon . Nu vid 57 års ålder, och aldrig tidigare i livet. Någon ?

  • Svar på tråden Skäms
  • Anonym (Hej)

    Jag tror du måste acceptera att det är som det är och även komma över rädslan för Det. Se det som en möjlighet att kanske börja utforska och träffa andra män (såvida du inte redan har en relation då). Du ska aldrig skämmas över din sexualitet och det är tråkigt att så många ska behöva känna så när det är helt naturligt! Försök komma ut genom garderoben, det brukar kännas bättre. :)

  • Anonym (Den Varma Kvinnan)
    Anonym (Hej) skrev 2022-02-27 04:10:18 följande:

    Jag tror du måste acceptera att det är som det är och även komma över rädslan för Det. Se det som en möjlighet att kanske börja utforska och träffa andra män (såvida du inte redan har en relation då). Du ska aldrig skämmas över din sexualitet och det är tråkigt att så många ska behöva känna så när det är helt naturligt! Försök komma ut genom garderoben, det brukar kännas bättre. :)


    Ja, det är beklämmande att så många kvinnor har dubbelmoral.
  • KimLinnefeldt

    Försök att inte skämmas. All njutning som inte skadar är gott för människan. Jag antar att du inte tänder på män, inte på att få kyssa en man, men tänder på att se en rejäl, vacker, hård kuk. Kanske är det bara en fantasi som du kan njuta av, eller så kan du testa någon gång. 

    Jag tänder också på kukar, men vet inte om jag någonsin kommer att prova. Kvinnor är bäst.

  • Anonym (Man)

    Om du är en kvinna så borde det inte kännas konstigt, om du är tänd på endast det motsatta könet, om du har en man som spelar prydd för att han tror att det inte ska vara normalt då kan det bli ett problem.

  • Anonym (123)
    Anonym (Den Varma Kvinnan) skrev 2022-02-27 07:02:41 följande:
    Ja, det är beklämmande att så många kvinnor har dubbelmoral.
    Vad menar du?
    Hur har kvinnor dubbelmoral?
  • Anonym (Den Varma Kvinnan)
    Anonym (123) skrev 2022-02-27 09:22:30 följande:
    Vad menar du?
    Hur har kvinnor dubbelmoral?
    Kvinnor som tänder på kvinnor och män är bisexuella.
    Män som tänder på män och kvinnor är bögar.
  • Anonym (Den Varma Kvinnan)
    Anonym (123) skrev 2022-02-27 09:22:30 följande:
    Vad menar du?
    Hur har kvinnor dubbelmoral?
    Kolla på Youtube, vad kvinnor tycker om män som tänder på män. Gissa vad dom flesta kvinnor tycker?
  • Tukt
    Anonym (123) skrev 2022-02-27 09:22:30 följande:
    Vad menar du?
    Hur har kvinnor dubbelmoral?
    Det är nog en grov generalisering som görs där. Och användandet av ord som "dubbelmoral" är ofta en rätt tydlig varningssignal för en man (även om den säger sig vara kvinna), med en god portion bitterhet mot kvinnor, och samhället i stort.
    Så ta det med en nypa salt...
  • Anonym (Den Varma Kvinnan)
    Tukt skrev 2022-02-27 09:35:25 följande:
    Det är nog en grov generalisering som görs där. Och användandet av ord som "dubbelmoral" är ofta en rätt tydlig varningssignal för en man (även om den säger sig vara kvinna), med en god portion bitterhet mot kvinnor, och samhället i stort.
    Så ta det med en nypa salt...
    Läs gärna trådar på forum och jämför. Kvinnor som har sex med andra kvinnor, män som har sex med andra män.

    Återkom sen med en rapport. Har kvinnor dubbelmoral?
  • Anonym (123)
    Anonym (Den Varma Kvinnan) skrev 2022-02-27 09:29:55 följande:
    Kolla på Youtube, vad kvinnor tycker om män som tänder på män. Gissa vad dom flesta kvinnor tycker?
    Hur är det dubbelmoral att tycka att gaysex är osmakligt?
Svar på tråden Skäms