• alex60322

    Behöver hjälp

    Hej
    Jag har varit ihop med min sambo i 10 år har aldrig kunnat klara mig mer än 5 minuter i sängen med kontinuerligt penetration. Behöver hjälp med att få henne att komma. Känner ni någon trycks.
    Allt är välkommen

  • Svar på tråden Behöver hjälp
  • Anonym (ppp)

    Men vad gör ni mer då? Menar du att ni kör penetrerande och så tror du att hon ska komma enbart av det? Det är väldigt ovanligt att kvinnor kommer enbart av sånt. 

    Hos oss kör vi förspel tillsammans (blir lite olika saker beroende på vad vi har lust med just då), sen går han ner och slickar mig till orgasm, sen kör vi penetrerande (olika ställningar beroende på vad han vill),  tills han kommer och då tar det bara några minuter eftersom han varit kåt under hela processen. 

  • Anonym (Kvinna 50.)

    Smek/slicka henne så hon kommit innan du penetrerar.

  • Anonym (Erfaren)

    Väldigt sällsynt att kvinnor kommer under penetration. Använd mun och fingrar, eller låt henne smeka sig själv. Fingrar (din eller hennes) i kombo med penetration kanske.

  • Anonym (Förspel)

    5 minuter samlag är helt normalt. Det är det som sker innan som sedan leder till orgasm under samlaget. Samt att man kombinerar smek under själva samlaget.

  • alex60322

    Har nästan alltid slickat och för spel. Hon har aldrig varit nära att ha orgasm. Igår kväll skulle hon ha orgasm med hjälp av vibrator och med mig i men det förståde jag med att komma.
    Vad heter salva?

  • Anonym (Kvinna 50.)

    Om hon aldrig fått orgasm under samlag lär inte några minuters penetration göra nån skillnad. Kommer hon när hon onanerar? Så hon vet vad, när och hur saker ska ske för att hon ska komma.

Svar på tråden Behöver hjälp