• Anonym (Ooo)

    Positivt eller negativt??







    Hej tog Ett test idag för skojs skull för fick bara en känsla för det och hade test hemma. Har inte missad mensen än men varit ganska känslosam och blivit sur och börjat argumentera mot min sambo utan anledning, ömma bröst när tar av bh, molande värk som mens värk jag borde få mens om nästan en vecka.
    i alla fall tog ett test kolla d va negativt min sambo sa också d ingenting så kasta den. Fick sen senare en känsla jag vill kolla på den igen så jag kollar o jag ser en jättteeee jättteee svag linje knappt synlig försöker få min sambo att se den också och han sa ja jag ser den men d så svagt d går Nt o ens ta resultat från det. Vet man inte ska läsa av ett test senare än 5-10 min o d här va kanske 2-3h så tänkte tar ett nytt test. vi båda ser det är en till linje jätte svagt lite starkare men man kan se den om man kollar riktigt noga. still it dident prove us tho. Så jag går och köper ett till testa, testa tidigt dom första va clarblue visa på 1min men nu jag hämta en testa tidigt. jag har ingen som helst tålamod så tog den så klart direkt när kom hem. O nu håller både jag och sambon på att bli galna för vi båda ser ett extra streck på den svagt men lite tydligare än dom första 2. 


    infogar bild på det sista testet vad tycker ni är d positivt eller negativ? 
    lägg gärna in era bilder med svaga linjer som är positiva 
    ska vänta några dagar och ta ett nytt för säkerhet och uppdaterar :)

  • Svar på tråden Positivt eller negativt??
  • Anonym (Lis)

    De där ger ofta spökstreck så det är svårt att svara på. Vänta och se om mensen kommer eller åtminstone 2 dar innan du tar ett nytt.

  • Anonym (Ooo)
    Anonym (Lis) skrev 2023-09-04 06:53:30 följande:

    De där ger ofta spökstreck så det är svårt att svara på. Vänta och se om mensen kommer eller åtminstone 2 dar innan du tar ett nytt.


    Förstår ett spökstreck men svag linje på 3 test?
  • Anonym (Ooo)
    Anonym (N) skrev 2023-09-04 10:59:06 följande:

    Tyldigt negativt test. 


    Syns inte den andra linjen för dig, för jag ser den på bild och ännu mer i verkliggeten så sååå tydligt negativt är det inte då d är positivt även om d e ett svagt test 
  • Anonym (P)

    Jag ser tyvärr inget streck på något av bilderna. 

  • svansmamman

    Om dina väldigt tydliga symptom skulle bero på en graviditet hade ett gravtest visat tydligt positivt, allra främst ett känsligt (tidigt) test. Kanske är du gravid, men det är inget jag kan dra slutsats av från varken testen på bilderna eller på något annat. 

  • Anonym (Bärta)

    Jag ser inget på dessa bilder, men det kan ju vara min bildskärm som är dålig. Prova igen om ett par dagar, är du gravid blir ju strecket starkare och starkare. 

  • Anonym (Ooo)

    Svar till syskonförsök
    alla linjer har varit blå det är svårt att ta bild på men bildern jag infogade där uppe är screena Shots från en video

  • Anonym (Kanske)

    Jag tycker mig se något på första bilden. Väldigt ljust, men den verkar lika bred som test strecket. Så jag tror det ev kan vara något Glad

  • Anonym (Ooo)
    Anonym (Kanske) skrev 2023-09-04 17:28:35 följande:

    Jag tycker mig se något på första bilden. Väldigt ljust, men den verkar lika bred som test strecket. Så jag tror det ev kan vara något Glad


    Visst syns det nått jag o min sambo har inte blivit galna haha, o vad är oddsen att de ska bli samma sak på 3 tester om det hände på en så okej spöksteck men 3 st vet man inte riktigt kan räkna med den första jag tog dock. Och är väldigt tidigt vet inte när hade min ägglossning för vi har inte försökt och  för min cirkel blivit katastrof sen hade en MA för ett år sen
  • Anonym (N)
    Anonym (Ooo) skrev 2023-09-04 18:13:35 följande:
    Visst syns det nått jag o min sambo har inte blivit galna haha, o vad är oddsen att de ska bli samma sak på 3 tester om det hände på en så okej spöksteck men 3 st vet man inte riktigt kan räkna med den första jag tog dock. Och är väldigt tidigt vet inte när hade min ägglossning för vi har inte försökt och  för min cirkel blivit katastrof sen hade en MA för ett år sen
    Fast nej, de testerna är inte positiva. Klart och tydligt negativa test. 

    Men det säger dock inte någon om du är gravid eller inte om testerna är tagna tidigt. 
  • Syskonförsök

    Håller tummarna (om det är önskat dvs). 
    uppdatera gärna om du tar nytt test imorgon! 


    Anonym (Ooo) skrev 2023-09-04 17:08:21 följande:

    Svar till syskonförsök
    alla linjer har varit blå det är svårt att ta bild på men bildern jag infogade där uppe är screena Shots från en video


Svar på tråden Positivt eller negativt??