• Annsofian

    Gynhälsan IVF i Jönköping eller Livio Göterborg

    Hej!
    Jag undrar om någon har gjort IVF på Gynhälsan i Jönköping? Hur gick det för er? Hur var bemötandet? Känns det som en bra klinik? Vad var er anledning för ivf?Vill veta allt! Jag och min sambo har precis gått igenom våra tre landstingsfinansierade försök och måste gå vidare privat. Gynhälsan vore smidigt då vi bor i närheten. Men har läst så mycket bra om Livio Göteborg så funderar på om det ändå vore värt att åka en bra bit för en klinik som  Livio, som ändå har ryktet att vara framstående i forskning, teknik osv. Tackar ödmjukast för svarHjärta

  • Svar på tråden Gynhälsan IVF i Jönköping eller Livio Göterborg
  • Anonym (Mareba)

    Hej!

    Puffar den här tråden! 
    Vi, jag och min sambo ska dra igång samma " IVF resa" nu. Vi bor i södra Sverige så rent geografiskt ligger Jönköping närmre till men Göteborg ligger inte så långt ifrån oss heller.
    Väldigt nyfiken på vilken klinik ni valde i slutändan och hur det har gått. Kram 

  • Annsofian

    Vi har valt att gå vidare med Gynhälsan! RMC i Linköping pratade gott om läkarna som jobbar där, och så har de ju sveriges modernaste labb läste jagCool Det väger också tungt att det ligger väldigt nära oss, så lite krångel som möjligt med resor osv är värt mycket. Vi har inte påbörjat än utan planerar start i februari. Åh önskar er all lycka tillHjärta Kram

Svar på tråden Gynhälsan IVF i Jönköping eller Livio Göterborg