• GolfarnGBG

    Inget sex på över 4 år

    Har en liten på snart 4 år, sist jag hade sex var när den lilla blev till. Hon har helt tappat all lust, tar aldrig på mig, kramar eller pussar aldrig på mig. Vet inte vad jag skall göra. Tips? 

  • Svar på tråden Inget sex på över 4 år
  • Anonym (Jösses)

    Gör slut, efter 4 år lär det knappast gå att fixa.

  • HeiHei

    Förstår precis hur du har de, jag var i en liknande situation, de slutade i skilsmässa för mig, (inte pga sexet enbart) de slutade sex totalt 2017 till skilsmässan 2019 och sitter än idag helt oförmögen till att landa på någon ny spelar ingen roll om de är seriös dejting, ONS, FWB, eller bara KK.
    är snart inne på mitt 7:e år utan sex.

  • GolfarnGBG
    HeiHei skrev 2023-11-14 12:57:01 följande:

    Förstår precis hur du har de, jag var i en liknande situation, de slutade i skilsmässa för mig, (inte pga sexet enbart) de slutade sex totalt 2017 till skilsmässan 2019 och sitter än idag helt oförmögen till att landa på någon ny spelar ingen roll om de är seriös dejting, ONS, FWB, eller bara KK.
    är snart inne på mitt 7:e år utan sex.


    Känns så hopplöst🤷?♂️
  • HeiHei
    GolfarnGBG skrev 2023-11-14 13:00:07 följande:
    Känns så hopplöst🤷?♂️
    Visst. Nu vet jag inte hur din partner behandlar dig i ditt fall.
    Men i mitt fall var de ju avsaknaden av sex, gnäll om att jag hade fel bilmärke, fel färg, fel modell, fel jobb, fritidsintressen var max 1 timma, byta typ delar på bilen max 15 minuter, vi skulle alla gå och lägga oss samtidigt, skulle bestämma vilken frisyr jag skulle ha, vilka kläder jag skulle ha, köpte en ny sofa, naturligtvis fel färg, fel modell, fel material, Var man borta även om man sagt vars man skulle så skulle de redovisas om vars jag varit, vem jag varit med, varför de tog sån tid.
    Glömde jag handla något fick man skit för de, min lön/ skatteåterbäring var VÅRA pengar, hennes lön/ studiebidrag/ skatteåterbäring var HENNES.
    Jag betalade mat, el och hyra, hon betalade internet och till viss del mat men inte mycket. Ville hon mig något var de inte ömmande ord precis de var att knacka på min axel med pekfingret.
  • GolfarnGBG
    HeiHei skrev 2023-11-14 13:10:59 följande:
    Visst. Nu vet jag inte hur din partner behandlar dig i ditt fall.
    Men i mitt fall var de ju avsaknaden av sex, gnäll om att jag hade fel bilmärke, fel färg, fel modell, fel jobb, fritidsintressen var max 1 timma, byta typ delar på bilen max 15 minuter, vi skulle alla gå och lägga oss samtidigt, skulle bestämma vilken frisyr jag skulle ha, vilka kläder jag skulle ha, köpte en ny sofa, naturligtvis fel färg, fel modell, fel material, Var man borta även om man sagt vars man skulle så skulle de redovisas om vars jag varit, vem jag varit med, varför de tog sån tid.
    Glömde jag handla något fick man skit för de, min lön/ skatteåterbäring var VÅRA pengar, hennes lön/ studiebidrag/ skatteåterbäring var HENNES.
    Jag betalade mat, el och hyra, hon betalade internet och till viss del mat men inte mycket. Ville hon mig något var de inte ömmande ord precis de var att knacka på min axel med pekfingret.
    Inte alls så. Vi kommer jättebra överens om i stort sett allt. vi har kul ihop men det kommer inte längre. Helst stopp? Dött och avlidet. Vi har haft X-antal hotellnätter ensamma men hon har visat noll intresse.
  • HeiHei
    GolfarnGBG skrev 2023-11-14 13:28:35 följande:
    Inte alls så. Vi kommer jättebra överens om i stort sett allt. vi har kul ihop men det kommer inte längre. Helst stopp? Dött och avlidet. Vi har haft X-antal hotellnätter ensamma men hon har visat noll intresse.
    Tur det. de var mitt fall.
    Hon säger inget heller, parterapi? Mitt ex vägrade totalt den iden.
    Din kanske är bättre med på noterna.
  • Shameless
    HeiHei skrev 2023-11-14 13:10:59 följande:
    Visst. Nu vet jag inte hur din partner behandlar dig i ditt fall.
    Men i mitt fall var de ju avsaknaden av sex, gnäll om att jag hade fel bilmärke, fel färg, fel modell, fel jobb, fritidsintressen var max 1 timma, byta typ delar på bilen max 15 minuter, vi skulle alla gå och lägga oss samtidigt, skulle bestämma vilken frisyr jag skulle ha, vilka kläder jag skulle ha, köpte en ny sofa, naturligtvis fel färg, fel modell, fel material, Var man borta även om man sagt vars man skulle så skulle de redovisas om vars jag varit, vem jag varit med, varför de tog sån tid.
    Glömde jag handla något fick man skit för de, min lön/ skatteåterbäring var VÅRA pengar, hennes lön/ studiebidrag/ skatteåterbäring var HENNES.
    Jag betalade mat, el och hyra, hon betalade internet och till viss del mat men inte mycket. Ville hon mig något var de inte ömmande ord precis de var att knacka på min axel med pekfingret.
    Alltså varför betalde inte hon? Du är för snäll 
  • HeiHei
    Shameless skrev 2023-11-15 00:14:55 följande:
    Alltså varför betalde inte hon? Du är för snäll 
    Ja jag vet att jag är för snäll, antar de är min förbannelse i livet, jag är för äckel snäll. 
    Mot slutet gick de inte prata med henne i normalt samtalsläge, hennes samtalsnivå blev högre och högre för varje mening.
    Efter skilsmässan då hon började försvinna med längre mellanrum utan att höra av sig då vi hade delad vårdnad, kom de visst fram till att hon sparat ihop 75000.
    Allt hade lagts in på barnets konto som nu är uttaget av henne för länge sen.

    Vi (jag och släkt) har börjat misstänka att hon bara var ute efter pengar och att barn egentligen inte var med i planeringen.
Svar på tråden Inget sex på över 4 år