• Anonym (Alltså...)

    Är det vanligt att ta upp det gång på gång?

    En av första gångerna vi hade sex ansträngde han sig verkligen för att göra det skönt för mig... jag vet inte hur, men han fick för sig att jag kom (vilket jag definitivt inte gjorde... det var skönt, men inte så pass...) men han hade så dåligt självförtroende, så jag sa inte emot, utan tänkte att det kanske blir bättre om han får lite mer av den varan... 

    Men nu tar han upp det titt som tätt, hur stort det var för honom att han fick mig att komma etc etc... hur speciellt det var för honom. Det börjar minst sagt kännas fånigt...

  • Svar på tråden Är det vanligt att ta upp det gång på gång?
  • Anonym (M)

    Ja det är klart han är stolt över vad han åstadkommit, det var jättespeciellt för honom. Synd bara att du inte var ärlig...... Du får stå ut med tjatet eller såra honom ända in i själen.

  • Anonym (Alltså...)
    Anonym (M) skrev 2024-03-29 17:35:00 följande:

    Ja det är klart han är stolt över vad han åstadkommit, det var jättespeciellt för honom. Synd bara att du inte var ärlig...... Du får stå ut med tjatet eller såra honom ända in i själen.


    Det gick inte, jag önskar mer att han inte frågat och satt mig i sitsen att antingen göra det obekvämt för oss båda eller spela med... 
  • Anonym (M)
    Anonym (Alltså...) skrev 2024-03-29 17:39:13 följande:
    Det gick inte, jag önskar mer att han inte frågat och satt mig i sitsen att antingen göra det obekvämt för oss båda eller spela med... 
    Men vadå gick inte...? Jag var så klart inte där men har svårt att se hur man kan missa tillfället att säga att jo, det var jätteskönt men det behövs mer för att få mig att komma, typ. Alltså där första gången.
  • Anonym (Alltså...)
    Anonym (M) skrev 2024-03-29 17:44:46 följande:
    Men vadå gick inte...? Jag var så klart inte där men har svårt att se hur man kan missa tillfället att säga att jo, det var jätteskönt men det behövs mer för att få mig att komma, typ. Alltså där första gången.
    Något i hans blick och ton gjorde att det inte gick och jag tänkte att det skadar ju inte att låta honom tro det, om det ökar hans självförtoende till nästa gång...
  • Anonym (M)
    Anonym (Alltså...) skrev 2024-03-29 17:48:55 följande:
    Något i hans blick och ton gjorde att det inte gick och jag tänkte att det skadar ju inte att låta honom tro det, om det ökar hans självförtoende till nästa gång...
    Mm, jo det kan jag förstå också. Har haft såna killar... Man vill liksom inte döda den där glädjen, men man måste ju. Om inte annat hade du behövt säga det när han tog upp det igen. Nu blir det lite knöligare... Men ja, antingen leva med det eller säga sanningen.
  • Tilolo
    Anonym (Alltså...) skrev 2024-03-29 17:48:55 följande:
    Något i hans blick och ton gjorde att det inte gick och jag tänkte att det skadar ju inte att låta honom tro det, om det ökar hans självförtoende till nästa gång...
    Kände du att du blev rädd för att säga som det var för att hans blick och ton kändes hotfull?
  • Anonym (Bara jag..)

    Innan det gick för mig så trodde jag många gånger att det gick för att det var så skönt. När det väl gick, så fattade man ju att det där man upplevde innan, var ingen orgasm, bara skönt.  Kan du inte dra till med nåt sånt? 

  • Anonym (B)

    Finns inget bättre än att få en tjej att komma. Klart killen blev stolt och glad. Synd bara att du inte var ärlig. Det är för sent nu.

  • Anonym (M)
    Tilolo skrev 2024-03-29 17:59:38 följande:
    Kände du att du blev rädd för att säga som det var för att hans blick och ton kändes hotfull?
    Tror ts snarare menar den där tacksamma hundvalpsblicken som bara strålar ur ögonen....
  • Tilolo
    Anonym (M) skrev 2024-03-29 18:11:05 följande:
    Tror ts snarare menar den där tacksamma hundvalpsblicken som bara strålar ur ögonen....
    Okej, jag förstår 🙏
Svar på tråden Är det vanligt att ta upp det gång på gång?