• Lillprinsen1972

    Handsfree

    Någon mer som blir så otroligt upphetsad att du kan komma utan att röra den eller bli rörd ? Har hänt mig några ggr och helt otroligt 

  • Svar på tråden Handsfree
  • Anonym (För ca 15 år sedan)

    För ca 15 år sedan hände det mig 4ggr gånger (olika tillfällen) när jag gav en kvinna oralt, synen, lukten, smaken hennes läten blev för mycket när hon satt över mig. 

    Väldigt skamliga/pinsamma upplevelser och jag är alltid nervös om jag skall göra det, trots att det inte hänt sedan dess.

  • Anonym (Ord)

    Jag har en kvinnlig bekant som nån gång nämnt att hon kommit handsfree, genom "prat". Jag har ingen anledning att tro att det inte stämmer, men det vore intressant att höra om fler kvinnor upplevt detta. Vore också häftigt att kunna ge någon en sådan orgasm.

    Bortsett från det så har jag väl själv kommit under hångel som ung tonåring, men då var det ju ändå nån slags gnid/tryck/stimulans, inte 100% handsfree 😀

  • Anonym (Biet)

    Blir jag påsatt kan jag komma helt utan kukberöring.

  • Anonym (.)
    Anonym (Biet) skrev 2024-04-02 15:54:10 följande:

    Blir jag påsatt kan jag komma helt utan kukberöring.


    Enbart med dildo i rumpan kan även jag komma
  • Anonym (Biet)
    Anonym (.) skrev 2024-04-02 16:05:36 följande:
    Enbart med dildo i rumpan kan även jag komma
    Ja, det funkar också.
    En gång kom jag av att bli slickad. 
  • PunkPyret
    Anonym (För ca 15 år sedan) skrev 2024-04-02 13:36:18 följande:

    För ca 15 år sedan hände det mig 4ggr gånger (olika tillfällen) när jag gav en kvinna oralt, synen, lukten, smaken hennes läten blev för mycket när hon satt över mig. 

    Väldigt skamliga/pinsamma upplevelser och jag är alltid nervös om jag skall göra det, trots att det inte hänt sedan dess.


    Men det är inte det minsta skamligt! Det hade jag tyckt var härligt, en kille som blir så kåt av att slicka mig att han kommer av det. Det är ju en enastående komplimang.
  • Anonym (L)

    När jag var ung hände det ett par gånger att jag kom i brallorna bara av att känna tjejens rumpa dallra i min hand.

  • Anonym (Typ)

    Förr kunde jag vakna av en orgasm efter erotiska drömmar 🥰 Men nu har det inte hänt på typ 6 år. Men går och hoppas fortfarande 😃
    /kvinna

  • Anonym (Typ)
    PunkPyret skrev 2024-04-05 22:45:22 följande:
    Men det är inte det minsta skamligt! Det hade jag tyckt var härligt, en kille som blir så kåt av att slicka mig att han kommer av det. Det är ju en enastående komplimang.
    +1 på den 😋
Svar på tråden Handsfree