• Anonym (M)

    Är jag slapp?

    Min sambo kan få in 4 fingrqr när jag inte är kåt. Dock krävs mycket glidmedel. Tycker de är skönt även fast jag inte är kåt. 

  • Svar på tråden Är jag slapp?
  • Anonym (P)

    Hur mycket friktion känner du under samlaget? Hur mycket njuter du av vaginalt sex? Kommer du? I så fall är du inte för slapp. Om du Inte känner mycket är det möjligt att du är för slapp.

  • Anonym (Hh)
    Anonym (P) skrev 2024-04-02 14:39:04 följande:

    Hur mycket friktion känner du under samlaget? Hur mycket njuter du av vaginalt sex? Kommer du? I så fall är du inte för slapp. Om du Inte känner mycket är det möjligt att du är för slapp.


    Fast nä. Så funkar det inte.
  • Anonym (Man)

    Aldrig använt glidmedel tillsammans med en kvinna och inte heller testat att föra in så många fingrar det går. Men min nuvarande kramar det bra om två fingrar även när hon är riktigt våt.

  • Anonym (Johnny)

    Frågan är varför du låter honom köra in fyra fingrar i dig när du inte ens är kåt. Och varför han vill utsätta dig för det.

  • Anonym (4?)

    4 fingrar är ju dessutom lika svårbedömd som mellan tummen och pekfingret.
    Sex ska enligt mig vara roligt och njutningsfullt för alla inblandade.

  • Anonym (Lyckligt lottad)

    Jag får inte ens in två fingrar i min kvinnas muff när hon är våt och kåt!

  • Giftman82

    För mig som inte har någon läkarutbildning alls bara en massa, massa erfarenhet av fittor så låter det som du kan vara lite slapp. Men det är ju bara att träna musklerna?

  • Anonym (Knipkulor)

    Köp knipkulor och testa hur de sitter. Läste stt de ramlar ut för en del kvinnor. hade samma sort och jag hade mest problem att få in dem. självklart använde jag glidmedel. De satt kvar vad jag än gjorde, t.o.m. hela dagen om jag fortsatte ha dem inne medan jag var fysiskt aktiv. Fick aldrig träningsvärk. När jag skulle dra ut dem sista gången lossnade snöret från kulorna.

    är väldigt trång enligt alla killar.

    om knipkulor sitter som på mig är du trång. Ramlar de ut så är man definitivt slapp! men då kanske du kan träna upp snippis med hjälp av kulorna.

  • Anonym (Bgbf)
    Anonym (P) skrev 2024-04-02 14:39:04 följande:

    Hur mycket friktion känner du under samlaget? Hur mycket njuter du av vaginalt sex? Kommer du? I så fall är du inte för slapp. Om du Inte känner mycket är det möjligt att du är för slapp.


    Haha men va? Det handlar väl mer om hur upphetsad man ens är, om hur mkt man känner. 
  • Anonym (Bgbf)
    Anonym (Lyckligt lottad) skrev 2024-04-03 17:24:49 följande:

    Jag får inte ens in två fingrar i min kvinnas muff när hon är våt och kåt!


    Fast varför ska han trycka in fingrar i dig när du inte är upphetsad? 
Svar på tråden Är jag slapp?