• Anonym (Anonymman35)

    Vågar jag ta kontakt igen?

    Jag behöver råd angående en tjej! Dömande kommentarer undanbedes. Jag har haft en sexuell relation med henne under perioder sedan många år. Anledningen är att vi har fantastiskt sex som jag inte hittar någon annanstans. Dessvärre har relationen inte varit helt utan komplikationer i form av draman från hennes sida angående en abort för flera år sedan där vi hade missat skydd, svartsjukeutspel från hennes sida etc. Nu har vi inte har kontakt på ett par år i och med att har haft ett förhållande under denna tid. Nu år det slut och jag önskar ta kontakt med henne igen. Vad ska jag säga till henne? Det slutade inte så bra sist och så vidare. Finns det en chans till att vi kan fortsätta att träffas? Behöver som sagt råd angående detta. 

  • Svar på tråden Vågar jag ta kontakt igen?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

    Låter inte som en bra idé. Ni är nog klara med varandra så lämna henne ifred,för HENNES skull, dvs om du bryr dig det minsta om henne?

  • Anonym (Anonymman35)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-04-05 11:19:58 följande:

    Låter inte som en bra idé. Ni är nog klara med varandra så lämna henne ifred,för HENNES skull, dvs om du bryr dig det minsta om henne?


    Klart jag bryr mig. Skulle kännas konstigt att bara lämna allting utan att prata om det. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-05 11:24:37 följande:
    Klart jag bryr mig. Skulle kännas konstigt att bara lämna allting utan att prata om det. 
    Ni har inte pratat om det (om vad?) på flera år så varför skulle du plötsligt vilja/behöva prata nu?

    Nä, låt henne vara. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-05 11:24:37 följande:
    Klart jag bryr mig. Skulle kännas konstigt att bara lämna allting utan att prata om det. 

    Ok, men det har du redan gjort en gång. 


    Detta handlar inte om att du vill prata utan ligga. 

  • Anonym (A)

    Tycker att du inte ska kontakta henne, låt det vara och gå vidare

  • Anonym (Lägg ner)

    Nej, låt henne vara. Helt klart. Att du ska få bra sex är inte nog anledning. På länga vägar.

  • Anonym (Rak-svararen)

    Först och främst vill jag omformulera din fråga "Vågar jag ta kontakt?". 
    Ja, du är en man och därför vågar du.
    Det handlar väl snarare om det är en bra och idé och vad det kommer att leda till. 
    Att kvinnor spelar spel med drama och svartsjuka är det absolut vanligaste. Om du vill ta kontakt och ha sex med henne, så behöver du ta kontroll genom att det är du som skapar dramat. 
    Det är helt fel att du tar kontakt och låter henne vara huvudrollsinnehavaren och drama-skapare medan du passivt följer hennes infall.

  • Fjäril kär

    Varför riva upp gamla sår ?  För att eventuellt kunna ligga? Det känns oerhört ego. 

    Låt henne vara.  

  • Anonym (Anonymman35)
    Fjäril kär skrev 2024-04-05 12:31:21 följande:

    Varför riva upp gamla sår ?  För att eventuellt kunna ligga? Det känns oerhört ego. 

    Låt henne vara.  


    Är det helt fel? Om hon släppt allt gammalt och kanske också uppskattar sexet? Undrar också hur hon mår; vill inte kapa banden med henne helt. 
  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-07 20:09:50 följande:
    Är det helt fel? Om hon släppt allt gammalt och kanske också uppskattar sexet? Undrar också hur hon mår; vill inte kapa banden med henne helt. 
    Ja, det är helt fel.
  • Fjäril kär
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-07 20:09:50 följande:
    Är det helt fel? Om hon släppt allt gammalt och kanske också uppskattar sexet? Undrar också hur hon mår; vill inte kapa banden med henne helt. 
    I så fall hade hon själv tagit kontakt för länge sedan.  
  • Anonym (Anonymman35)
    Fjäril kär skrev 2024-04-07 20:26:44 följande:
    I så fall hade hon själv tagit kontakt för länge sedan.  
    Hon är extremt blyg, man får dra saker ur henne och hon har aldrig själv initierat kontakt med mig i princip även när hon varit intresserad så tror inte hon kommer att göra det. 
  • Fjäril kär
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-08 09:09:20 följande:
    Hon är extremt blyg, man får dra saker ur henne och hon har aldrig själv initierat kontakt med mig i princip även när hon varit intresserad så tror inte hon kommer att göra det. 
    Eller så är det snarare så att hon är ointresserad och faktiskt inte vill ha kontakt 
  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Anonymman35) skrev 2024-04-08 09:09:20 följande:
    Hon är extremt blyg, man får dra saker ur henne och hon har aldrig själv initierat kontakt med mig i princip även när hon varit intresserad så tror inte hon kommer att göra det. 
    Vet du vad? Du är otroligt egoistisk. Du vill ha det fantastiska sexet för det passar dig nu. Men stackars dig som utsattes för drama pga abort. Och hon var svartsjuk (hade alltså känslor för dig). Bara sättet du skriver är egostiskt. Du bör under INGA omständigheter ta upp kontakten. Hitta någon annan du kan ha sex med.
  • Anonym (Kenneth)

    Har inte du haft denna fråga uppe förut fast du då var i förhållande?  
    Känner igen det du berättar om aborten och ert stormiga förhållande.  Du ville ta kontakt under ditt förhållande för att fråga om sex fast du försökte skylla på att ni behövde prata ut om aborten och att det var dig det var synd om osv. Du hade NOLL tanke på hur hon eventuellt kunde må , du var bara intresserad av att få ligga. 

    SKÄRP DIG FÖR FAN OCH VÄX UPP 

  • Anonym (Rak-svararen)

    Äsch! Du kan absolut ta kontakt med henne för att ha sex. Kvinnor är vana vid detta. Om inte du gör så gör bara någon annan det istället, det kan du vara helt säker på.


    Du kanske är lite egoistisk men det är å andra sidan de flesta kvinnor också. Kolla bara på andra trådar härinne.

  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-04-08 12:09:23 följande:

    Äsch! Du kan absolut ta kontakt med henne för att ha sex. Kvinnor är vana vid detta. Om inte du gör så gör bara någon annan det istället, det kan du vara helt säker på.


    Du kanske är lite egoistisk men det är å andra sidan de flesta kvinnor också. Kolla bara på andra trådar härinne.


    Awww måste vara jobbigt att vara så ensam att du måste sitta och sprida dumheter hela dagarna.
  • Anonym (Anonymman35)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2024-04-08 16:43:45 följande:

    Jag tror inte att hon är intresserad. 


    Tack för svar. vad får dig att tro det 
Svar på tråden Vågar jag ta kontakt igen?