• Anonym (Man)

    Gifta fruar som totalvägrar

    Ni  kvinnor som varit gifta väldigt länge med samma man och som nu totalvägrar all form av sex, har ni ändå kvar några sexuella känslor?
    Händer det att ni tillfredsställer er själva ibland?

  • Svar på tråden Gifta fruar som totalvägrar
  • Anonym (Älskar 6)

    Gift sedan 25 år och min man slutade bry sig om hygien och allt annat nödvändigt för flera år sedan. Jag bad och bönade i några år sen hotade jag med att jag skaffar mig en älskare. 

    Numera är jag fortfarande gift, vi har aldrig sex för han varken vill eller känner lust. Jag har en fantastisk älskare och har sex med honom flera gånger i veckan. Mina sexuella känslor har aldrig dött men ville inte ha sex med en obrydd öldrickande man som föredrog tv:n. 

  • Anonym (F)

    Jajjamänsan! Du får tänka så här. Vi ligger inte med brevbäraren bara för att vi är kåta, eller hur? Alltså, det är ju bara en viss person vi inte vill ha sex med, lusten finns kvar i allra högsta grad! Så om rätt man kommer vill vi definitivt ha sex, eller så kan man onanera. Det är två helt olika saker.

  • Anonym (M43)

    För oss singelmän som vet vad en kvinna uppskattar är alla dessa gifta män som sunkat till sig rena drömläget. En massa frustrerade kvinnor där det inte behövs mycket uppvaktning och bara en någorlunda vältränad kropp, stil och charm samt känsla att fatta vad hon vill ha. Sköter man sinna kort väl, inga 4 sekunder, så blir det många upprepningar.

  • Anonym (Försöker vara anonym)

    Jag har tappat all lust till min man eftersom att jag förlorat allt förtroende för honom. Vi brukade ha passionerat sex minst 1 gång om dagen, och nu ställer jag upp högst 1 gång per månad eftersom att jag inte orkar med skilsmässa just nu.

  • Anonym (Fru i 16år)

    Hej

    Min man har blivit tjock, från vältränad till soffpotatis 
    älskar han men kan inte ha sex
    Har sex kanske 1 gång varannan månad.

    Får mitt behov av ett par jag träffar ibland som faktiskt är våra grannar.
    Beklagade mig när jag var berusad och trött på min man när vi hade en lite middagsbjudning. Fick inbjudan av kvinnan ett tag senare, tackade självklar nej 
    Se en lördag förra sensommaren, så hamnade kvinna hos mig så blev nått glas vin i kvällssolen
    Då kom vi in på ämnet igen och de berättade att dom har väldigt öppen syn på sex och har ett öppet förhållande och även träffar liksinnande par genom livet.
    Och bjöd in mig igen om jag ville och jag skulle inte känna press

    Väldigt nöjd med det, var lite nervöst första gången jag var med en kvinna och man samtidigt.  Har träffat de enskilda med
    Min man vet inget och inget ska veta, hoppas att han tar sig ut soffan nån gång och blir den jag gifte mig med. 

  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Försöker vara anonym) skrev 2024-04-16 12:26:10 följande:

    Jag har tappat all lust till min man eftersom att jag förlorat allt förtroende för honom. Vi brukade ha passionerat sex minst 1 gång om dagen, och nu ställer jag upp högst 1 gång per månad eftersom att jag inte orkar med skilsmässa just nu.


    Ja sånt ligger mycket i. Förtroende, känsla av att vara omtyckt och behövd, förstådd. Allt sånt.
  • Anonym (Hm)

    Klart lusten finns kvar, men inte till honom. Han slutade bry sig om mig, slutade lyssna och blev allmänt elak och sur hela tiden. man blir inte direkt till sig i brallorna av någon som man måste gå på äggskal runt. Många män TROR dessutom att de bidrar helt sjukt mycket till förhållandet och kan inte för allt i världen förstå varför man ledsnat. 

  • Anonym (V)

    Jag tappade all lust efter mitt sista barn. Jag hatade min kropp och hade väldigt svårt att gå ner i vikt pga sjukdom Trots att jag kämpade konstant. Efter några månader efter förlossningen så började maken ta upp att vi inte hade sex men på ett väldigt frustrerat och, enligt mig, argt sätt. Det fick mig att försvara mig direkt och sakta hamnade vi i en dålig spiral av dålig förståelse för varann, ilska och besvikelse. Han blev allt mer bitter och ibland kunde jag känna att hans humör gick ut över barnen vilket bara förstörde lusten ännu mer. Jag lyckades till slut gå ner tillräckligt i vikt för att inte känna rent hat när han rörde mig, har alltid haft problem med att tycka om min kropp. Han slutade tjata och började lyssna mer vilket gav effekt, idag har vi fått tillbaka vårt sexliv och jag upplever en lust som jag aldrig känt förut (kanske är åldern ). 

    Det är en stor förändring att bli förälder och många känner mindre lust och ork, mannen kan hjälpa till mer hemma för att underlätta om han gjorde det tidigare. Annars tror jag att många kvinnor känner att män slutar uppvakta, lyssna och utvecklas emotionellt med kvinnan. Lusten sitter mycket i huvudet hos kvinnor och finns det andra saker i huvudet som stör så blir lusten lidande. Män brukar generellt vara sämre på att kämpa och växa med relationen. Tyvärr kan kvinnor, genom att helt enkelt sluta ha sex, uppleva att lusten försvinner. Men om du kan ta reda på vad som tänder henne så kan du börja jobba på att få henne intresserad men var beredd på att hon kan behöva tid. Det kanske inte händer på en kväll men tids nog. Hon måste ju försöka kommunicera varför lusten är borta och varför hon själv tror att hon inte vill ha sex. 

  • Anonym (Enkelt)

    Enkel, par har sex, kompisar har inte sex.
    Kompisar kan INTE ställa krav på vem den andra gökar med. Punkt.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (M43) skrev 2024-04-16 12:04:36 följande:

    För oss singelmän som vet vad en kvinna uppskattar är alla dessa gifta män som sunkat till sig rena drömläget. En massa frustrerade kvinnor där det inte behövs mycket uppvaktning och bara en någorlunda vältränad kropp, stil och charm samt känsla att fatta vad hon vill ha. Sköter man sinna kort väl, inga 4 sekunder, så blir det många upprepningar.


    Vart hittar du dessa gifta fruar?
  • Anonym (M43)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-17 13:42:32 följande:
    Vart hittar du dessa gifta fruar?
    Via jobbet, någon lördagspub, dansställen, internet, en på en fjällvandring
  • Anonym (Fru)

    Nej. Jag är helt ointresserad. Orkar verkligen inte ha sex eller onanera.

  • Anonym (B)

    Precis som kvinnor så har jag hittat någon att knulla med utanför äktenskapet. 

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (M43) skrev 2024-04-17 13:54:43 följande:
    Via jobbet, någon lördagspub, dansställen, internet, en på en fjällvandring
    Instämmer till 100 %. 

    Inte så mycket nu, men när jag var 25 - 35, hade jag en "hög" av gifta/sambo älskerinnor/kk ca 40 - 60.  
    Puben, krogen, olika dansställen, hotelbaren (spec. på konferenshotel), kryssning, på södernsemester o.dyl.  Överallt där dom färdas, med tillgång till lite alkohol.  Rena fylltanter = No go, men någla glas för att lösa upp stämningen till "ordinarie fru Svensson"   
  • Anonym (Älskar 6)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-17 13:42:32 följande:
    Vart hittar du dessa gifta fruar?
    Jag är en av dessa gifta fruar och min älskare hittade mig på jobbet 😁 Vi har hållit på i två år och det verkar inte vara över än, senast nu ikväll så jag är alldeles skönt öm nu 😇
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Älskar 6) skrev 2024-04-17 21:06:18 följande:
    Jag är en av dessa gifta fruar och min älskare hittade mig på jobbet 😁 Vi har hållit på i två år och det verkar inte vara över än, senast nu ikväll så jag är alldeles skönt öm nu 😇
    Skönt öm? Lustigt uttryck 😅
    Vad krävs för att du ska känna dig det?
  • Anonym (Sambo sen 20+ år)

    Inte gift men väl sambo sen 20+ år. Han tycker lite väl mycket om alkoholen, duschar 1 gång i veckan om jag har tur, byter inte underkläder varje dag, snusar och förstår inte varför jag inte tar några initiativ till sex. Sen i höstas har jag börjat mentalt jobba mot en separation. Har en hemlig vän som jag pratar snusk med, spelar ibland in filmer där jag leker med leksaker (och mig själv) och vi har setts ett par gånger. Det är en gammal vän som jag hafy sporadisk kontakt med genom åren, en vän som alltid haft en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Så lusten finns där, men inte till min sambo även om vi har sex då och då. 

  • Anonym (Underbara främlingar)

    Jag har det idealt just nu, ingen sex med min man men jag har några män som jag tagit kontakt med via DM på Instagram (utspridda i världen). Dessa män har samma fetish som jag själv och de levererar texter och videos till mig som jag använder mig av när jag onanerar. WOW jag kan lätt onanera och komma 2 gånger om dagen. Detta har gjort att jag kommit till insikt att när min skilsmässa är över så är det en sådan man jag behöver för då kommer jag att vara sexuellt aktiv till jag är 90+. Helt underbart!

  • Anonym (Skild)

    Skild sen några år. Jag tappade lusten till min man pga att jag fick göra allt, ta allt ansvar osv. Han var som ett extra barn som jag hade vårdnad över. Han saknade helt förståelse för allt jag gjorde och att jag var utmattad av att hålla familjen flytande. 

    I perioder hade jag massor med lust och onanerade, i andra perioder ingen lust alls. Var svårt att försöka dela den lust som fanns med mitt ex, då hela sexgrejen hade blivit så sönderpratad och tjatad. Han fick mig att skämmas över min sexualitet, hade jag visat intresse för sex så skulle det "ifrågasatts" om varför jag kände lust just då och inte de andra dagarna osv osv.

    efter skilsmässan så är lusten där i bakgrunden alltid och jag vårdar den. 

  • Anonym (Älskar 6)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-20 22:11:41 följande:
    Skönt öm? Lustigt uttryck 😅
    Vad krävs för att du ska känna dig det?
    Passande uttryck då det stämmer in på känslan.

    Min älskare och jag ger varandra respekt, total njutning och sexet vi har är på en nivå att vi aldrig kommer att glömma varandra så länge vi lever. 
    Inte konstigt att jag blir "skönt öm" lite överallt 😇
Svar på tråden Gifta fruar som totalvägrar