• Anonym (Nyfikenkuk)

    Ha en pojkvän med 12cm penis?

    Det är ganska ofta tjejer här som skriver att dom gör slut med sin dejt för att han har en liten penis, om dessa kvinnor är troll eller inte kan inte jag avgöra och därför skapar jag en omröstning.

    Jag valde just 12cm för jag hittade en artikel om att de flesta svenska män har mellan 12-18cm och då valde jag i det lägre laget men ändå inom normalspannet.

    Fråga: Skulle du kunna vara tillsammans med en kille som har 12cm penis?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?
  • Anonym (C)

    Han skulle behöva kompensera väldigt mycket i alla fall som väger upp storleken.

  • Anonym (Längden är inte det viktiga)

    Alla dessa undersökningar, de blir så otroligt missvisande. För det första, när man gör en sådan här vetenskaplig studie så är man beroende av frivilliga som ska mätas, de flesta med små penisar eller för den delen "normala" tenderar att utebli från undersökningen, och de som deltar är de med stort ego som vill visa upp sig, därför är det ofta som så att genomsnittet blir längre än vad som är verkligt.

    För det andra så är det viktigare med en grov penis än en smal, kvinnor njuter mer av att den tar plats än att man har för lång. 

    För det tredje när det gäller längden så spelar det en enorm betydelse HUR du väljer att mäta din penis, många undersökningar säger att man ska pressa in linjalen förbi bukfettet och dikt mot blygdbenet, då adderar man längd som man aldrig kommer ha tillgång till under ett samlag.

  • Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2024-04-18 13:41:06 följande:

    Han skulle behöva kompensera väldigt mycket i alla fall som väger upp storleken.


    Håller med. Det kan funka men det krävs mycket av honom för att kompensera.
  • Anonym (smal)

    Skaffa en smal tjej  mindre fett som tar emot, kommer en in djupare:)

  • Anonym (undra?)

    Var dra ni gränsen då storleken inte spela roll i val av partner?

  • Anonym (X)
    Anonym (undra?) skrev 2024-04-19 13:42:18 följande:

    Var dra ni gränsen då storleken inte spela roll i val av partner?


    Bra sex. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (smal) skrev 2024-04-18 16:25:08 följande:

    Skaffa en smal tjej  mindre fett som tar emot, kommer en in djupare:)


    Men vad gör man om tjejen 45 år senare inte är lika smal som från början?

    Allvarligt - allt sånt där med lång kuk och stora bröst och sträckt skinn är oväsentligt i längden. Vem man älskar är ett mycket mer spännande mysterium.
  • Anonym (smal)
    KimLinnefeldt skrev 2024-04-19 14:11:33 följande:
    Men vad gör man om tjejen 45 år senare inte är lika smal som från början?

    Allvarligt - allt sånt där med lång kuk och stora bröst och sträckt skinn är oväsentligt i längden. Vem man älskar är ett mycket mer spännande mysterium.
    Byt om hon gnäller på din längt !?
  • Anonym (Sylvester)

    Vore det 15 cm skulle rimligtvis 100% säga "ja", lite svårt att förstå hur 3 cm skulle kunna ändra det....

Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?