• Anonym (SL)

    Erotiken saknas

    Jag ber gärna om hjälp, nya perspektiv och tips eller liknande. Jag har alltid gillat min sexualitet och funnit erotik, nyfikenhet, testa nytt väldigt attraktivt. Tack vare ett KK hittade jag en helt ny värld, bdsm, fontän, dominant och switch. Sexet var en hobby, lyhört och utforskande. Jag känner dock att jag inte riktigt kan leva ut min lust i nuvarande partnerskap. Jag och min partner har hamnat i ?rutin-ligg?. Vi ligger bara när min partner är kåt. Sexet är vanilj. Jag har pratat om mina Kinks, vad jag skulle vilja testa med min partner. Det möttes av en kritik-storm fylld med fördomar och kritik. Efter det har jag inte vågat talat om det igen. Jag har även försökt introducera förförelse via text (då det annars bara är min partners morgonstånd som gör att han tar initiativ). Samt andra sätt att förföra varann på. Men det uppskattas inte. Så jag gör det inte. Men jag vet inte hur jag kan förföra min partner för han har
    Även sagt att om jag försöker förföra honom så är det bara pga jag behöver bekräftelse?efter det har jag inte ens försökt förföra honom. Han ?förför? bara om han har
    Morgonstånd. Jag behöver dock lite mer än att känna att han är kåt, för att bli kåt själv. Jag bara känner att vi är i en funk, att jag vill ta upp bollen igen att tala om saker att testa samt faktiskt testa dem. Men även att det sexuella behöver inte vara begränsat till sovrummet. Jag saknar erotiken så hiskeligt mycket. 
  • Svar på tråden Erotiken saknas
  • Anonym (F)

    Varför vara tillsammans med någon som du inte är sexuellt kompatibel med...? Och kom inte med att han är underbar i övrigt, måste man avstå en så viktig del av sitt liv så kommer man alltid vara olycklig.

  • Anonym (F)

    Dessutom behandlar han dig faktiskt illa som skambelägger dina drifter, och bara det att du försöker förföra honom och han trycker ner dig! Alltså, bara NEJ ts....

  • Dexter dot com

    Du får helt enkelt acceptera att han inte går igång på samma saker som dig och inte har samma behov av sex/erotik som dig utan förmodligen är helt nöjd med era rutinligg. Ta en diskussion och red ut vad du kan förvänta dig i sexväg av honom och ta ett beslut efter det om du kan leva så eller om du ska lämna.

  • Anonym (sexbomb 50)

    "Lika barn leker bäst" är nog aldrig mer sant än i sängen.

    Jag tror aldrig du får ett sånt sexliv med den här partnern som du drömmer om.

    Och då blir frågan om du är villig ge upp det för resten av livet?

  • Anonym (Mora)
    Anonym (F) skrev 2024-04-19 17:37:57 följande:

    Varför vara tillsammans med någon som du inte är sexuellt kompatibel med...? Och kom inte med att han är underbar i övrigt, måste man avstå en så viktig del av sitt liv så kommer man alltid vara olycklig.


    Måste man ha sex?
  • Anonym (F)
    Anonym (Mora) skrev 2024-04-19 18:01:54 följande:
    Måste man ha sex?
    Vissa av oss vill det faktiskt! Ts verkar vara en person som inte vill leva i celibat resten av livet. Det behöver du inte ha några åsikter om.
  • Anonym (LP)

    Låter som en riktig tråkmåns. Jag har lite det omvända, träffat mitt livs kärlek men hon har redan levt ut alla sina fantasier med andra män vilket känns jävligt tråkigt o ganska mentalt jobbigt på nivån att jag egentligen borde lämna men älskar henne för mycket, så än så länge står jag ut med mina mentala spöken. Så att du har en massa fantasier som du skulle vilja applicera med din partner borde vara en dröm för honom o något han borde omfamna!

  • Anonym (Man)

    Alltså jag hade inte heller velat göra massa konstiga saker i sängen. Men då hade jag inte heller varit ihop med någon som velat annorlunda. Sånt får man ju matcha till viss del.

Svar på tråden Erotiken saknas