• hjohanna

    någon runt skövde??

    hej hopp.. någon runt skövde som ska ha barn i vinter? själv har jag bf 27/1..

  • Svar på tråden någon runt skövde??
  • Katrin

    GOD JUL!!!!!!!
    nu e de julafton töser =)

    sköt om er nu o va rädda om er....

    kram från mig o Jonathan

  • Lian

    Skulle oxå önska er alla en riktigt God Jul så här tidigt på julaftonen.. Men nån annan hann före!... *s*... Ha en riktigt God Jul nu, med massor med god mat!

    Ha det bäst!

    Kram Linda & John

  • e d

    *+*****++++++++**********+++++++++********+++++++++******************++++++*********************************
    *********GOD JUL & GOTT NYTT ÅR****************
    ++++***+++++*****+++++*****+++++*******+++++*******+++++++******+++++++*******+++++******+++++++*******+++

  • hjohanna

    nu har man blivit några kilon tyngre av all julmmat då =) underbart..

    är det något bestämt för en ny fika? Nu måste jag bara med denna gång, vill ju se all bebbar jue..

    Hoppas ni har en jättebra dag alla, själv har det varit lugnt och skönt, men saknar madicken som är hos sin pappa :( men nu kommer hon snart hem igen

    Kram på er alla!!

  • Katrin

    hejje
    japp här har man också gått upp ett par kilon nu efter all mat *puh*
    snart ska de öppnas juklappar..
    idag har vi vart hos jonathans farmor o e där än =)

    När tycker ni vi ska ta nästa fika??
    ja hänger gäääärna på *mums*

    kram på er

  • Alien

    Hej på er och
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
    Jag har ätit mängder av julmat och julgodis- Globen är mitt namn *fniss*
    Trist utan snö men fint väder och en promenad på julafton har det blivit iaf....eller snarare rullat fram

  • Myggan97

    GOD JUL på er töser!!
    Hoppas att tomten hittade hem till er igår trots att det inte fanns nån snö!! Och nu när det äntligen har kommit lite så håller den på att regna bort!!! DÖTRIST!!!

    När blir det fika nästa gång???? Har ju gått ner nästan 10 kilo på mindre än två veckor så jag MÅSTE äta upp mig igen ju..... Känns konstigt att inte ha nån mage som tar i överallt!!

    Ja, ja, ni får ha en fortsatt trevlig julhelg!!

    Kramizar från Malin och Rasmus!

  • MysMellis

    Vilken aktivitet det är här så här i juletider

    God Fortsättning alla !
    Hoppas ni har haft en bra jul

  • Katrin

    Hej på er allihop!!! nu e snart julen över... redan...
    vi har haft fullt upp o åkt runt en massa till släkt o så...
    Hoppas alla haft en härlig jul.. snön e ju här nu.. men den kom en dag för sent här i skövde...

    vi e sjuka här hemma, men bara förkylning o halsont så de får gå..

    ja ja... ville bara kika till tråden en sväng...

    kram på er

  • viljan80

    Vill önska ett Gott nytt år
    tyvärr fick jag ingen vidare avslutning på julafton för jag blev magsjuk och kräktes hela natten

  • katta74

    Hej allihopa!!

    Hoppas ni haft en härlig jul.... Vi har varit och hälsat på mina föräldrar under helgen och kom hem idag. Har haft det jättebra, en massa god mat, trevligt sällskap och roliga julklappar

    Till viljan80 vill jag bara hälsa att jag hoppas du får det bättre på nyår än på julafton.... magsjuka är verkligen hemskt att ha!!

  • Hannisen

    Trevlig fortsättning å GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

  • EmelieP94
    Hej på er andra fantastiska mammor! 
    20 år och bor i Skara med min sambo.
    Vi väntar vårt första barn, som är beräknad 4 mars. Vi längtar såå mycket!
    Jag har bara bott här i ett år, och känner inte allt för många här. Kul att lära känna andra! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden någon runt skövde??