• Poison82

    Vi som peppar varandra till plus/bebis del 5

    Blev aldrig någon ny tråd så jag startar upp en här och hoppas ni alla vill följa med.

    Vi i denna tråden som är GRAVIDA:

    IISSEE BF 27 maj (2 barnet) Föddes: 3 juni (pojke)
    MissMurrig BF 5 Juni (1 barnet) Föddes: 2 juni (pojke)
    e som i elin BF 10 Juni (1 barnet) ??
    Lizzie BF 14 juni (1:a barnet) Föddes: 21 juni (flicka)
    Någongång BF 10 Augusti (1 barnet) ??
    Nallebjörnis BF 5 dec ( 1 barnet)
    Poison82 BF 8 Januari (1 barnet)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 07:17
    IISSEE BF 27 maj (2 barnet) Föddes: 3 juni (pojke)
    MissMurrig BF 5 Juni (1 barnet) Föddes: 2 juni (pojke)
    Lizzie BF 14 juni (1:a barnet) Föddes: 21 juni (flicka)
    Någongång BF 10 Augusti (1 barnet) Föddes: 18 augusti (pojke)
    Nallebjörnis BF 5 dec ( 1 barnet)
    Poison82 BF 11 Januari (1 barnet)

  • Svar på tråden Vi som peppar varandra till plus/bebis del 5
  • Lizzie
    FVA skrev 2009-11-04 16:59:15 följande:
    Ja, får man en stor klumpeduns som jag fick så är ju 1orna urvuxna vid förlossningen (4,5 kg).
    har man lång och smal bebbsing som jag så kan hon/han ha 1:ans blöjor länge. (vilket iof är bra, för dem är billigast) Hade dem omlott över magen för att de inte skulle ramla av. Men nu har vi avancerat upp oss till storlek 3 på blöjorna Där är visserligen lite stora i midjan oxå nu, men de behövs för att samla upp den ökande mängden kiss som kommer ut *s*

    MissMurrig: Super läcker tårta, va duktig du är. Har du gått nån kurs i att dekorera tårtor (jag skulle vilja det) eller är du själv lärd??

    Kram på er
  • Lizzie
    Nallebjörnis skrev 2009-11-05 10:44:37 följande:
    Här har man fått körförbud av sambon igår... magen har nu sjunkit och tar i ratten då ja kör eftersom ja är så kort jue... suck...
    snart kommer underverket ut!!! Inte länge kvar nu. Så du får stå ut med lite körförbud
    kram
  • Nallebjörnis
    Lizzie skrev 2009-11-05 19:44:58 följande:
    snart kommer underverket ut!!! Inte länge kvar nu. Så du får stå ut med lite körförbud kram
    ja precis.. hihi längtar men ändå inte om du förstår vad ja menar...
    ja precis.. trodde ju att ja skulle få sluta innan så 32 dagar innan bf är oki tycker ja..
  • MissMurrig
    Lizzie skrev 2009-11-05 19:42:37 följande:
    har man lång och smal bebbsing som jag så kan hon/han ha 1:ans blöjor länge. (vilket iof är bra, för dem är billigast) Hade dem omlott över magen för att de inte skulle ramla av. Men nu har vi avancerat upp oss till storlek 3 på blöjorna Där är visserligen lite stora i midjan oxå nu, men de behövs för att samla upp den ökande mängden kiss som kommer ut *s* MissMurrig: Super läcker tårta, va duktig du är. Har du gått nån kurs i att dekorera tårtor (jag skulle vilja det) eller är du själv lärd?? Kram på er
    Nej jag har inte gått någon kurs, funderar på att göra det.. Men än så länge så har jag lärt mig själv genom FL Man får massa tips i tårt-tråden! Och man blir helt besatt och vill göra mer när man ser de fina tårtorna i bildtråden.... Ska göra en till imorn, har fått en beställning. Så himla kul att folk tycker jag är duktig, då får jag ju göra tårtor utan att det kostar skjortan och midjemåttet
  • Lizzie
    MissMurrig skrev 2009-11-05 21:11:38 följande:
    Nej jag har inte gått någon kurs, funderar på att göra det.. Men än så länge så har jag lärt mig själv genom FL Man får massa tips i tårt-tråden! Och man blir helt besatt och vill göra mer när man ser de fina tårtorna i bildtråden.... Ska göra en till imorn, har fått en beställning. Så himla kul att folk tycker jag är duktig, då får jag ju göra tårtor utan att det kostar skjortan och midjemåttet
    haha... ja det är illa om man måste äta upp allt själv
    Vart hittar man "tårttråden" då? och ännu hellre den med bilderna, vill gå och kika.... *s*
    Kul att du kan tjäna en slant på att göra nåt du tycker är skoj!
    Själv har jag sålt lite hemscrappade dop- och födelsedagskort och sånt, alltid skoj.
    Kram
  • Lizzie

    MissMurrig: Nu har jag önskat mig en "tårt dekorerar kurs" av jultomten. Får se om det hjälper
    Då får man en skjuts till att komma igång ordentligt.

  • Poison82

    Hur är det med er alla???

    Själv vart jag tillbaka på jobbet nu efter lite påtvingad ledighet. Det är jobbigt men samtidigt skönt. det blir kassan för mig för då kan jag sitta om jag behöver det (vilket jag oftast behöver).
    Om jag får för mig att skaffa fler barn så ska jag först ha skaffat mig en stäbbar säng så kanske jag ändå kan ligga på rygg. Och jag ska ha skaffat mig en automatare så jag slipper trycka ner kopplingen. I och med att min vänstra höft inte funkar som den ska så gör det väldigt ont att trycka ner kopplingen vill jag lova.

    Igår hade vi fotoscession hemma :) . Där finns ett smakprov i mitt galleri. Försöker lägga in fler men datorn vill inte riktigt. Men där ser man vad det är för typ av foton iaf så kolla gärna :) . Togs 237 foton, 80 av dessa blev riktigt bra. Känns skoj att ha massa foton nu när magen är fin och stor. Snart blir den väl för stor för att vara fin :) .

  • MissMurrig

    Jo, det kan vara att bebisen håller på att fixera sig.. tror jag. Minns faktiskt inte hur det var för mig. Fast min fixerade sig i princip inte alls.

  • Poison82
    MissMurrig skrev 2009-11-16 20:20:25 följande:
    Jo, det kan vara att bebisen håller på att fixera sig.. tror jag. Minns faktiskt inte hur det var för mig. Fast min fixerade sig i princip inte alls.
    Men legat fixerad har han gjort i två veckor ju. Minst. Han låg fixerad senast jag va hos bm
Svar på tråden Vi som peppar varandra till plus/bebis del 5