• Seaman

    Dela med sig av sin fru

     Hej


    Jag är en kille med utländsk ursprung som har varit gift i ca 5 år med en kvinna, och hon är också ifrån samma land som jag dessutom har vi ett barn.


    Det är så här att jag har en fantasi som har blivit starkare och starkare med tiden.


    Min fantasi är att se på min fru när hon har sex med en annan kille och sedan ska jag också vara med  i min fantasi är killen en svensk man.


    Många gånger när jag har sex med min fru så har jag berättat dessa fantasierna för henne och hon har varit med i leken och njutit av det va jag har förstått.


    Men efteråt har det alltid blivit tyst och vi har inte snackat om det tills nu ikväll, och det var hon som öppnade ämnet.


    Hon frågade mig om jag var seriös, och jag svarade med att säga nej och att det var bara en fantasi som jag bara tänkte på då vi bara har sex.


    Jag frågade samma fråga till henne, då svarade hon med att säga nej, och att hon bara gillade det för den stunden då vi hade sex.


    I vårt kultur är sånt snack mycket känsligt och att utföra det är ännu känsligare.


    Min fråga är… Är någon i samma situation eller varit i samma situation?


    Mvh


     

  • Svar på tråden Dela med sig av sin fru
  • Anonym (Newfiken)

    Vi har också pratat om detta hemma och både jag och min sambo är egentligen överens. Så länge ingen far illa och alla är med på det är det inte något fel i att ta in någon extra i sängkammaren även om man är i ett förhållande. Jag öppnade locket och började sippra mina fantasier att få se henne med någon annan för en tid sedan och numera är det hon som kan ta upp diskussionen och ställer frågor om hur jag skulle vilja att det går till och vad jag vill hon ska göra. Hon har själv sagt att hon skulle gå igång på att ha sex med någon annan och att hon fantiserat om det. Jag tror hon har lättare att berätta om det eftersom hon nu förstått att jag går igång på det och inte själv har något behov eller önskan att få ligga med någon annan tjej.


    Hon lät inte så sugen på att ligga med någon okänd på en toalett bara för sakens skull, men om situationen är rätt och mannen är kåt på henne och visar att han vill ha henne skulle hon bli kåt av situationen och då kunna ligga med honom. Men det förutsätter ju också att hon tycker han är attraktiv så klart. Lite krav har hon ju
    Ett annat krav är att jag ska vara med, hon vill inte vara ensam med någon, inte än i alla fall, även om hon sist nämnde att man aldrig vet vad som händer när just den frågan kom upp. 

  • Anonym (M)

    Hej TS

    Ni är långt ifrån själva i situationen , jag älskar att se min tjej knulla med någon annan, prata om det och så ett frö så kommer det att växa fram hos henne 

  • Anonym (Vi som testat)

    Hej TS och alla andra

    Jag var i samma situation som du i flera år. Pratade med frugan i sängen om extra man  och vi båda gick igång på det. I år har vi testat att gå lite längre och frugan installerade Victoria Milan i telefon och öppnade konto,
    Där har hon chattat med lite olika killar och byt intima bilder (utan att visa ansikte) och till slut fastnade hon för en man som hin träffade och dem hade sex medan jag lyssnade i telefon. Måste erkänna att det var oerhört spännande att höra henne njuta, satt hemma och lyssnade och tro eller ej under dem 3 timmar dem sexade så runkade jag 4 gångnger. Hon träffade honom vid några tillfälle till och efter det en till man.
    Nu är vi inne på att ha en trekant tillsammans med en extra man där frugan är i centrum och under hösten har vi planer på att besöka en swingerklubb..
    Så min råd till er är att ta det lugnt och ha regler om vad som gäller. Testa kanske swinger klubb utan att ha sex med andra och eventuellt att frugan går på dejt och hånglar med någon , prata sedan om det hemma innan ni går vidare.
    Ps, vi är också från balkan.
    Lycka till

  • trmen25

    Hej, hur gick det har ni testat? Jag är också turk och är i samma situation som dig. har en sån fantasi som vi nämner när vi har sex bara. Vill veta lite hur det gick för er kan vi prata lite på PM ? 

  • goodtimes718

    Hej! 

    Om någon hade frågat mig för 10 år sedan om jag hade kunnat dela med mig sexuellt med min tjej och delat henne så hade jag vägrat. Min svartsjuka hade varit stark. Nu, med ökande ålder, så har jag ändrat mig och jag bejakar min tjej att öppet säga om hon finner en man attraktiv och vi har testat trekanter med mycket gott resultat. Jag kan skilja på kärlek och sex och ger henne full frihet att vara kåt, sexuell och visa öppet fysiska begär.
    Jag blir sexuellt upphetsad när en man knullar henne eller när hon suger en annan mans kuk och detta utan förnedring. Jag är vad man kallar en stag; en man som tänder på att se sin kvinna sexuellt frisinnad och som njuter av sex, oberoende av med vem. Detta bygger på förtroende och trygghet.


    Vi tillåter varandra att känna åtrå inför varandra på andra personer. Jag är bisexuell och får öppet dela fantasier om andra män med henne. Personligen så tror jag att iden om att monogamt bara ha sex med en partner är svår i längden och jag tror att detta bidrar till otrohet, hemlighetsmakeri och svartsjuka. På X (Tinder) finns det fullt med profiler där anonyma gifta kvinnor delar med sig av fantasier med sex med okända män och de skriver att de gör detta i smyg därför att deras män inte vill ha en kvinna som är öppet sexuell med andra och för att han är svartsjuk. Jag tror att mycket av den svartsjuka och osämja som kan finnas i gifta relatiooner är destruktiv och är på någons bekostnad. 

  • Ztiff2
    goodtimes718 skrev 2024-05-01 11:19:08 följande:

    Hej! 

    Om någon hade frågat mig för 10 år sedan om jag hade kunnat dela med mig sexuellt med min tjej och delat henne så hade jag vägrat. Min svartsjuka hade varit stark. Nu, med ökande ålder, så har jag ändrat mig och jag bejakar min tjej att öppet säga om hon finner en man attraktiv och vi har testat trekanter med mycket gott resultat. Jag kan skilja på kärlek och sex och ger henne full frihet att vara kåt, sexuell och visa öppet fysiska begär.
    Jag blir sexuellt upphetsad när en man knullar henne eller när hon suger en annan mans kuk och detta utan förnedring. Jag är vad man kallar en stag; en man som tänder på att se sin kvinna sexuellt frisinnad och som njuter av sex, oberoende av med vem. Detta bygger på förtroende och trygghet.


    Vi tillåter varandra att känna åtrå inför varandra på andra personer. Jag är bisexuell och får öppet dela fantasier om andra män med henne. Personligen så tror jag att iden om att monogamt bara ha sex med en partner är svår i längden och jag tror att detta bidrar till otrohet, hemlighetsmakeri och svartsjuka. På X (Tinder) finns det fullt med profiler där anonyma gifta kvinnor delar med sig av fantasier med sex med okända män och de skriver att de gör detta i smyg därför att deras män inte vill ha en kvinna som är öppet sexuell med andra och för att han är svartsjuk. Jag tror att mycket av den svartsjuka och osämja som kan finnas i gifta relatiooner är destruktiv och är på någons bekostnad. 


    Exakt så har vi också :)
  • 83Sofi

    Om man är trygg i sitt förhållande och båda tänder på temat tycker jag inte det är något fel att tjejen är med andra. "Låna ut" känns inte ok om det inte är en del av leken i paret. 

  • Ztiff2
    83Sofi skrev 2024-05-02 09:14:58 följande:

    Om man är trygg i sitt förhållande och båda tänder på temat tycker jag inte det är något fel att tjejen är med andra. "Låna ut" känns inte ok om det inte är en del av leken i paret. 


    Har du provat själv med din man :)?
  • Anonym (Giftmedhotwife)
    83Sofi skrev 2024-05-02 09:14:58 följande:

    Om man är trygg i sitt förhållande och båda tänder på temat tycker jag inte det är något fel att tjejen är med andra. "Låna ut" känns inte ok om det inte är en del av leken i paret. 


    Vi gillar detta båda och det har fört oss närmare varann på många plan.
    Men som du säger så kräver det att man är 100% trygga i varandra och jag tror inre att det är något vi skulke gjort för 15 år sen.
    Min fru gillar att bli "utlånad" ibland även om det egentligen är hon som bestämmer när var hur hon träfdar någon. Med min vetsksp såklart.
    Vi har dealen att hon får göra vad hon vill så länge hon berättar allt.
  • Ztiff2
    Anonym (Giftmedhotwife) skrev 2024-05-02 15:49:16 följande:
    Vi gillar detta båda och det har fört oss närmare varann på många plan.
    Men som du säger så kräver det att man är 100% trygga i varandra och jag tror inre att det är något vi skulke gjort för 15 år sen.
    Min fru gillar att bli "utlånad" ibland även om det egentligen är hon som bestämmer när var hur hon träfdar någon. Med min vetsksp såklart.
    Vi har dealen att hon får göra vad hon vill så länge hon berättar allt.
    Samma för oss:)
  • Ztiff2

    Lång erfarenhet och hjälpt många här på forumet att komma igång, hojta till om någon vill ha tips och råd hur man kommer igång med sin partner :)

  • Anonym (Petta)

    Jag vet att min fru knullar med andra, och hon vet att jag vet . Men jag har ännu inte fått vara med som jag tjatat om länge. Hon väntar väl på "rätt" tillfälle. Jag försöker hitta en kompis som jag kan knulla henne med.

  • 83Sofi
    Ztiff2 skrev 2024-05-02 14:59:11 följande:
    Har du provat själv med din man :)?
    Har ingen relation nu. 
Svar på tråden Dela med sig av sin fru