• DamnCat

    Emmaljunga Nitro City, fotstödet?

    Hur f*n fäller man det? Både jag och min sambo har stått och dragit, pressat och försökt komma på hur man fäller det förbannade fotstödet men det går inte. Är rädd att vi ska lyckas ta sönder det så nu kände jag att det är bättre vi frågar så det inte händer.

    Känns för övrigt väldigt mycket blondinvarning på mig att ens fråga detta


  • Svar på tråden Emmaljunga Nitro City, fotstödet?
  • the M Bitch

    Det sitter en metallbricka (formad som en avrundad triangel) på vänster sida av fotstödet (om du står framför vagnen).
    Den brickan ska du trycka upp med ett finger och hålla kvar. Dra sedan fotstödet uppåt utåt. Det kan behöva lirkas lite.
    Om du tar av klädseln på fotstödet är det lättare att se funktionen första gången.

    Det är inga spärrar för att fälla upp igen. 

    Hoppas du förstår hur jag menar  

  • DamnCat
    the M Bitch skrev 2010-10-10 09:57:11 följande:
    Det sitter en metallbricka (formad som en avrundad triangel) på vänster sida av fotstödet (om du står framför vagnen).
    Den brickan ska du trycka upp med ett finger och hålla kvar. Dra sedan fotstödet uppåt utåt. Det kan behöva lirkas lite.
    Om du tar av klädseln på fotstödet är det lättare att se funktionen första gången.

    Det är inga spärrar för att fälla upp igen. 

    Hoppas du förstår hur jag menar  
    Åh, tack så mycket, det funkade finfint! Har glömt att jag frågade detta och kom på det nyss så jag har inte varit inloggad här på ett tag, därför dröjde svaret. Tack så jättemycket för hjälpen!
Svar på tråden Emmaljunga Nitro City, fotstödet?