• HereIcome

    HUR får jag kontakt med denna kille?

    Mötte en kille igår som hjälpte mig med en grej. Vet hans namn, har kollat att han bor i lägenhet och det står inte ngn fler skriven på adressen. Han har INTE Facebook och vi har inga gemensamma vänner mig veterligen. Vi kommer inte ha mer kontakt. Jag skulle kunna höra av mig med ngn dum fråga iofs.

    Bor inte i närheten av honom och finns ingen rimlig förklaring att jag varken skulle vara utanför hans jobb eller bostad.

    Tips??? Här står det still...

  • Svar på tråden HUR får jag kontakt med denna kille?
  • HereIcome
    Nitor skrev 2014-03-10 21:41:50 följande:
    Vad händer om du blir nobbad?



    Jag gömmer mig under en sten några år framöver
  • HereIcome

    Om jag skriver ett sms typ: "Tack för hjälpen, äntligen kan jag ta itu med nästa steg. Du är en ängel. / xxx"

    Hemskt? Han hjälpte mig massor.

  • Anonym (Våga)
    HereIcome skrev 2014-03-11 10:41:42 följande:

    Om jag skriver ett sms typ: "Tack för hjälpen, äntligen kan jag ta itu med nästa steg. Du är en ängel. / xxx"

    Hemskt? Han hjälpte mig massor.


    Det är ett bra sms men risken är att han bara svarar: "tack" och så händer inget mer. Kan du inte lägga till någonting i stil med "skulle gärna bjuda dig på kaffe som tack för all hjälp". Du måste ju hinta att du vill se honom igen! Lite får du våga
  • HereIcome
    Anonym (Våga) skrev 2014-03-11 12:42:29 följande:
    Det är ett bra sms men risken är att han bara svarar: "tack" och så händer inget mer. Kan du inte lägga till någonting i stil med "skulle gärna bjuda dig på kaffe som tack för all hjälp". Du måste ju hinta att du vill se honom igen! Lite får du våga



    Kollade nu och han har gemensam telefon med andra. Skit också. Och du har helt rätt, skriver jag sådär kan han ju enkelt svara "Tack".

    Ja, jag borde våga mer men självkänslan vad gäller utseendet är inte särskilt bra.
  • Say anything
    HereIcome skrev 2014-03-11 13:11:20 följande:
    Kollade nu och han har gemensam telefon med andra. Skit också. Och du har helt rätt, skriver jag sådär kan han ju enkelt svara "Tack".

    Ja, jag borde våga mer men självkänslan vad gäller utseendet är inte särskilt bra.



    Men strunt i det! Du kan inte få nåt värre än ett nej. Det är verkligen inte hela världen.

    Vågar man inget, händer INGET. Och vadå, gillar han inte ditt utseende så finns det andra som gör det.
  • HereIcome
    Say anything skrev 2014-03-11 13:58:41 följande:
    Men strunt i det! Du kan inte få nåt värre än ett nej. Det är verkligen inte hela världen.

    Vågar man inget, händer INGET. Och vadå, gillar han inte ditt utseende så finns det andra som gör det.



    Klok du är

    Tack
  • HereIcome

    Ju mer jag tänker på honom desto mer övertygad är jag att lösningen är att låtsas svimma på tröskeln vid hans ytterdörr, ta sönder låset i dörren och "råka" haka i en handklove på mig själv och den andre delen i ett element. Väl avsvimmad i hans hall har jag tid att i lugn och ro charma honom och få honom att falla för mig. Fallet löst.

  • Nitor
    HereIcome skrev 2014-03-12 13:25:38 följande:
    Allvarligt - hjälp!

    Tänkte skriva ett sms nu. Som han måste svara mer på än "tack".
    Under tiden du funderar hinner han träffa en helt underbar kvinna. Det han gillade var hennes sätt att vara så tydlig med vad hon tycker och känner. 

    Tick tack tick tack...
  • Anonym (Våga)

    Hur går det? Hoppas du har skickat ett sms. Annars lät det där med handklovarna som en bra grej

  • HereIcome
    Anonym (Våga) skrev 2014-03-15 20:39:33 följande:
    Hur går det? Hoppas du har skickat ett sms. Annars lät det där med handklovarna som en bra grej



    Skickade och tackade för hjälpen, sa att han kunde titta in på en fika när han hade vägarna förbi. Inget svar.
  • Nitor
    HereIcome skrev 2014-03-16 14:44:46 följande:



    Skickade och tackade för hjälpen, sa att han kunde titta in på en fika när han hade vägarna förbi. Inget svar.
    Bra att du fick gjort det. Nu gäller det för dig att kunna släppa honom tillsvidare. 
  • HereIcome
    Nitor skrev 2014-03-16 14:48:01 följande:
    Bra att du fick gjort det. Nu gäller det för dig att kunna släppa honom tillsvidare. 
    Släpper honom helt, hade han funnit mig intressant hade han svarat...
  • Nitor
    HereIcome skrev 2014-03-16 19:58:01 följande:
    Släpper honom helt, hade han funnit mig intressant hade han svarat...
    Bra, livet går vidare  Glad
  • Anonym (Våga)
    HereIcome skrev 2014-03-16 14:44:46 följande:



    Skickade och tackade för hjälpen, sa att han kunde titta in på en fika när han hade vägarna förbi. Inget svar.
    Vad modigt gjort av dig! Bra! Om han inte svarar så är det hans förlust, han missar en härlig tjej som du.

    Var stolt över att du vågade!
Svar på tråden HUR får jag kontakt med denna kille?