• Joakim 87

    Hej

    Stavar inget vidare men hoppas ni kan läsa en då.jag å exet planerade barn å hon blev gravid i november efter hon blev gravid blev hon kall .nästan direkt slutade hennes sex lust . Hon sa att hon älskade mig å va kär i mig . För en månad sen gjorde hon slut på lördagen talade hon om att hon älskade mig å va kär i mig å ville ha fler barn sen på söndagen grälade vi då så hon orkar inget mer mellan oss. Å har blockat mig å vill ej prata med mig va med på tidigt ultraljud då sa hon vill ha stor familje då va de slut mellan oss redan . Hon sa vill ej ha någon ny å kommer ej alls under graviditeten sen ändra hon sig till kan hitta någon men tror ej de . Jag har adhd å har afft lite problem med humöret å sakt lite små duma saker ???? men fick adhd medecin så mår bra nu hon sa att jag ältat förflutna saker varit sur sakt duma saker å hon ej orkar mer på grund av de men att jag är en underbar kille . Hon har känslor men stänger av dom . Hon blockade mig på fb å sa att hon ej orkar med mig just nu. Sen såg jag att hon skrivit i en grupp att hon känner sig så sjukt ensam . Har skrivit från polarens fb att jag vill finnas för barnet men hon läser men svarar ej hon är inloggad på fb från morgån till sen kväll söker hon någon ny efeter de varit slut i en månad?

  • Svar på tråden Hej
  • Mawa

    Om du vill ha råd behöver du nog tala om er ungefärliga ålder, hur länge ni varit ihop, och om ni bodde ihop också. Hur länge kände ni varandra innan ni planerade barn? Har ni jobb båda två?

Svar på tråden Hej