• Anonym (En till)

    Min man tänder på att jag har sex med andra

    Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

    Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

    Någon som har upplevt något liknande??

    Eller tycker ni det är konstigt??

  • Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anci

    Min kille säger alltid att jag borde göra det. Jag har alltid sx när jag går ut men det vet han inte.

  • Ztiff2
    Anci skrev 2023-10-10 23:27:15 följande:

    Min kille säger alltid att jag borde göra det. Jag har alltid sx när jag går ut men det vet han inte.


    Är du alltid otrogen utan hans vetskap eller hur menade du ?:)
  • Anonym (Lycklig man)

    Vi har upplägget att min fru är fri att göra vad hon vill under förutsättning att hon berättar allt och att hon accepterar om jag skulle tycka att något inte är ok längre

  • Anonym (Haha)

    Det allra bästa är när kvinnan får göra vad hon vill men inte mannen. Det kallas gudomlig rättvisa.

    En annan sak är att männen ändå inte skulle få sex även om han hade friheten.

  • Anonym (inteundergiven)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-10-11 12:48:38 följande:

    Vi har upplägget att min fru är fri att göra vad hon vill under förutsättning att hon berättar allt och att hon accepterar om jag skulle tycka att något inte är ok längre


    Tycker att det låter väldigt skönt.
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (info) skrev 2023-10-01 12:21:01 följande:
    Jag tänder levande ljus i december.
    Det gör jag med
  • Nipus81
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-10-11 12:48:38 följande:

    Vi har upplägget att min fru är fri att göra vad hon vill under förutsättning att hon berättar allt och att hon accepterar om jag skulle tycka att något inte är ok längre


     


    Så har vi bestämt det med hos oss. Hon får göra vad hon vill så länge hon berättar om det och jag får bara vara med henne. Vi båda har veto att lägga in och då gäller det.  

  • Anonym (Erotisk massage)

    Min fru och jag fantiserar om att en man masserar henne. Sen när hon är tillräckligt kåt ger vi båda henne en underbar stund.

  • Ztiff2
    Anonym (Erotisk massage) skrev 2024-03-30 19:39:54 följande:

    Min fru och jag fantiserar om att en man masserar henne. Sen när hon är tillräckligt kåt ger vi båda henne en underbar stund.


    Något ni kommer förverkliga?:)
  • Anonym (Erotisk massage)
    Ztiff2 skrev 2024-03-30 21:12:26 följande:
    Något ni kommer förverkliga?:)
    Det vet man aldrig;) Men en sak är säker. Hon gillar fantasin.
  • Ztiff2
    Anonym (Erotisk massage) skrev 2024-03-30 21:24:38 följande:
    Det vet man aldrig;) Men en sak är säker. Hon gillar fantasin.
    Härligt ! Har själv lånat ut min tjej I många år, rekommenderar:) vems idé var fantasin ?
  • Anonym (Erotisk massage)
    Ztiff2 skrev 2024-03-30 21:26:06 följande:
    Härligt ! Har själv lånat ut min tjej I många år, rekommenderar:) vems idé var fantasin ?
    Det var vi båda. jag masserade henne och vi fantiserade att massören var beställd av mig.
  • Pantieboy

    jag och min flickvän har det likadant fast det var hon som tog upp det från början. så otroligt härligt att se henne njuta av en rikt man

  • Ztiff2
    Pantieboy skrev 2024-04-03 14:41:47 följande:

    jag och min flickvän har det likadant fast det var hon som tog upp det från början. så otroligt härligt att se henne njuta av en rikt man


    Visst är det sexigt att se sin tjej njuta !
  • Vinters115
    A dreamer skrev 2017-04-30 15:13:51 följande:

    Jag tänder extremt mycket på att min fru skulle vara någons älskare. Att hon skulle hem till en lite äldre man en-två ggr/månaden och fika och därefter knullar /

    älskar med varandra. Hon är 40, han borde vara 45-50.


    Vill gärna se min frun med en dominant man på 55 år, min fru är 40 år
    blir väldigt kåt att tittar på de
  • Anonym (Toppbottom)
    Vinters115 skrev 2024-04-24 22:08:50 följande:
    Vill gärna se min frun med en dominant man på 55 år, min fru är 40 år
    blir väldigt kåt att tittar på de
    mm underbart, jag vill gärna se min fru med en eller flera män. Gärna dominanta. Mumma att får se henne bli tagen.
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra