• Jelena61

    Dejt kl18?

    Hej!

    Jag behöver eran hjälp och är så nervös.

    Blev bjuden på dejt ikväll av en kille men det är han som frågar om vilken tid vi ska träffas. Är kl18 sent eller tidigt? Vi ska ses på en pub/restaurang ej bestämt än. Jag är 24 år gammal.

    Uppskattar all hjälp ??

  • Svar på tråden Dejt kl18?
  • Anonym (Lena)

    Det beror fullständigt på vad ni ska göra och vad som känns bra för dig?

    Klockan 18 för en middag, tycker jag låter rimligt. Då har man även möjlighet att komma hem i hyfsad tid, alternativt ta en drink efteråt om det känns som en lyckad dejt. 

  • Anonym (Lena)
    Jelena61 skrev 2019-12-14 14:48:03 följande:

    Hans förslag var att ta kaffe eller ett glas. Tror inte det blir middag.


    Okej, klockan 18 är knappast en konstig tid för att ta en kaffe eller en drink på? 

    Är det en vardag. Så kan det vara lämpligt och naturligt att ta en kaffe, drink och i samband med efter jobbet. 

    På helgen mer öppet. En kaffe kan man ta när som på dagen. Drink senare eftermiddag och tidigare kväll. 
  • Anonym (Lena)
    Jelena61 skrev 2019-12-14 14:48:03 följande:

    Hans förslag var att ta kaffe eller ett glas. Tror inte det blir middag.


    Okej, klockan 18 är knappast en konstig tid för att ta en kaffe eller en drink på? 

    Är det en vardag. Så kan det vara lämpligt och naturligt att ta en kaffe, drink och i samband med efter jobbet. 

    På helgen mer öppet. En kaffe kan man ta när som på dagen. Drink senare eftermiddag och tidigare kväll. 
  • Anonym (Lena)
    Jelena61 skrev 2019-12-14 14:48:03 följande:

    Hans förslag var att ta kaffe eller ett glas. Tror inte det blir middag.


    Okej, klockan 18 är knappast en konstig tid för att ta en kaffe eller en drink på? 

    Är det en vardag. Så kan det vara lämpligt och naturligt att ta en kaffe, drink och i samband med efter jobbet. 

    På helgen mer öppet. En kaffe kan man ta när som på dagen. Drink senare eftermiddag och tidigare kväll. 
  • Jelena61

    Allt gick så fort och vi har inte pratat så mycket och han frågar om dejt ikväll. Då blir det kl18. Tack snälla. Ha en trevlig helg ????

Svar på tråden Dejt kl18?