• a0784

    Urinprov cannabis

    Det är så att jag har rökt cannabis 3 dagar i rad för 10 dagar sen och jag har urinprov imorgon, finns det någon chans att det visar negativt (provet skickas på analys). Innan dessa tre dagar hade jag inte rökt på tre veckor o innan de tre veckorna hade jag inte heller rökt på ca två veckor

  • Svar på tråden Urinprov cannabis
  • klyban

    Ja, det är en sannolikhet att du är positiv, men möjligheten att nu är negativ finns också.
    Frågan är hopplöst svårt och svara på och när detektions tiderna är som de är.
    Ett röktillfälle pratar man om 2-7 dagar i som man kan detektera det i urinen.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • a0784

    Så om jag dricker 2-4 liter vatten idag och gör samma imorgon har jag större chans att få negativt då?

  • a0784

    Glömde lägga till att jag är kille, ca 175cm lång och väger runt 60 om de nu gör någon skilland

  • klyban
    a0784 skrev 2022-02-20 18:24:23 följande:
    Så om jag dricker 2-4 liter vatten idag och gör samma imorgon har jag större chans att få negativt då?

    Din urin kommer vara helt klar, och de gör bara om testet igen.

    Det finns de som påstår det funkar dricka vatten om man är nära cut-off, jag har inte aning för jag har aldrig testat eller sett något som går att lita på fullt ut.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Urinprov cannabis