• Anonym (T)

    Oattraktiv?

    Hej medlemmar
    Hörni, det är så att jag har en make sen flera år tillbaka och barn.  han kommer ofta  hem "trött" men sex ör inget som hindrat hans trötthet, men igår en ledig dag så sa han mitt i samlaget jag är trött och märkte att han i princip blunda bara, från stånd till död liksom på sekunden, och det har jag märkt att han gjort innan eller inte blundar utan kollar någon annanstans under samlaget o några gången har hans dinge tom somnat mitt akten. Han ör 42+, nu till min undran vad tycker ni det låter som?
    Själv har jag en teori att han kanske inte tycker jag är attraktiv längre el otrogen.

  • Svar på tråden Oattraktiv?
  • Lazzi

    Jobbar han mycket då kan de vara orsaken 
    Eller är han borta på saker o ting utan o preciserar då kan de va otrohet 

  • Anonym (radhusångest)

    Omöjligt att veta av bara det där.

    Man kan jobba så mycket att lusten dör, det har både jag och min man gjort i omgångar.

    Men du har väl både en spegel och vänner, vad säger de om du frågar om du är attraktiv? Någon koll har man väl själv?

  • Lazzi

    Jag har ju kommit upp i åren så är nöjd med mig som jag ser ut 
    Och jag förstår ditt resonemang mycket jobb då försvinner lusten ibland sen olika faser i livet med lust 
    Nu när man är äldre får man ta tillvara när lusten kommer 

  • Anonym (Japp)

    Japp. Orsaken till att en 40+ karl tappar ståndet måste vara otohet eller att frun är ful. Att han faktiskt är trött, börjat få lägre testosteron o allmänt sämmre kondis har nog noll att göra med det hela.  Han kollar in i väggen o försöker fantisera ihop något som får fart på lusten. Inget ovanligt för varken kvinnor eller män. 

  • felicityporter

    Jag tror det är åldern som tar ut sin rätt, dvs att hans testosteronhalter minskat drastiskt med åldern. Det är inget konstigt med det och det går att till viss del åtgärda med hjälp av vården.

  • Lazzi
    felicityporter skrev 2023-11-02 02:52:46 följande:

    Jag tror det är åldern som tar ut sin rätt, dvs att hans testosteronhalter minskat drastiskt med åldern. Det är inget konstigt med det och det går att till viss del åtgärda med hjälp av vården.


    Ja så sant så de ska gudarna veta att de blir sämre med åren 
Svar på tråden Oattraktiv?