• Aina03

    Datering på trådarna - fråga

    Jag brukar skriva i min Iphone om jag skriver nåt på Familjeliv. Likaså om jag läser där. Jag kan inte se vilket år tråden lades upp. Var kan man se det om man använder endast Iphone/mobiltelefon? Datum ser jag, men inte årtal. 


    Det finns ju människor som verkar störa sig nåt otroligt på om man svara på eller kommenterar en gammal tråd, även om ämnet är fortfarande högst aktuellt?!?

  • Svar på tråden Datering på trådarna - fråga
  • Anonym (F)

    För att folk har som trollhobby att leta rätt på gamla trådar och dra upp skit. Men nej, vi som ser att bara TS får svar i såna fall är de som är skitnödiga :P Trådarna brukar inte ge något och numera fejkas det t.om att personen har det problemet (återkommer aldrig eller utvecklas)


    På datorn kan man citera första inlägget, antar det även funkar på telefon

  • Anonym (F)

    Med tanke på FLs sökfunktion som inte alls fungerar söker säkert de flesta via google där datum står.

  • Anonym (Tjesb)

    Datum på google stämmer inte. Det kan stå t.ex 2020 eller liknande på google men så visar det sig att tråden (inklusive senaste kommentaren) är från 2006.

    Citera ett av inläggen så står datum i det du citerat.

  • Anonym (gamla TS bora)

    Jag gör liksom du TS googlar och då kommer det fram trådar som kan vara
    gamla, men egentligen gör det inget tycker jag
    .
    Det negativa är såklart att den ursprungliga TS är borta så hen får man inget svar
    av. Men oavsett så är det obegripligt varför inte både trådstarten och svaren är daterade. Så funkar det ju på andra forum varför inte här?
    Trådar som inte funkar när de blir för gamla är alla som har med inkomster och utgifter att göra. Då blir det snett om man får upp en 20 år gammal tråd.

    Förresten kanon att du tog upp det för jag har tänkt jättemycket på det den senaste veckan, haha.

Svar på tråden Datering på trådarna - fråga