• Anonym (Wander)

    Fontänorgasm

    Hej,
    Har träffat en kvinna, vi träffas och fikar och det slutar alltid med sex. Vid alla tillfällen utom en gång har hon fått fontänorgasm. Har aldrig varit med om den frekvensen tidigare. 


    Jag tänker att det inte är sååååå vanligt, eller?

  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (O)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-03-08 07:53:56 följande:

    Inte jättevanligt utifrån de män jag träffat. Själv vill jag helst inte ha det, allra helst inte med en ny partner. Upplever att det blir sån hysteri runt det så allt sexuellt innebär att killen lystet och ivrigt försöker frammana det igen, och glömmer bort mig typ, och är så sjukt trött på det. Hade helst velat avveckla den förmågan på mig själv, eller turen att träffa en partner som inte bryr sig så mycket om det och fattar att det inte innebär monsterorgasmer alltid. Jag föredrar kyssar, smek och sug på brösten före intensivt och maniskt fitt-masserande alla dagar i veckan.


    Håller med! En jag var med var helt fixerad och som du säger rätt brutalt och till varje pris skulle se till att det hände. Kändes som nån slags kompensation för han inte kunde få mig att komma på nått annat sätt. Kändes dessutom mest som jag kissade på mig. Trycker man mot kissblåsan tillräckligt hårt kommer man liksom till slut inte kunna hålla igen. 


    En annan jag träffade gjorde också så jag fick fontänorgasm, skillnaden var att det var sjukt skönt den gången och faktiskt kändes som en orgasm. 

  • Anonym (Big dick)

    Fontänorgasm är ju alltid det främsta målet, den ska framkallas hårt och våldsamt gärna mot tjejens vilja även fast hon tydligt visar att hon vill, det ska spruta ner killen som en dusch och vara blött och kladdigt överallt.

    Har man inte fått byta lakan minst en gång under sexet så är det värdelöst. 

    Mina tjejer får oftast sprutorgasm när jag tar dom med min lille vän John Rambo på 26 cm, inte så våldsamt för då sprutar det nästan för mycket utan lagom är bäst. Ibland stryper jag nästan ut tjejen så hon svimmar samtidigt. 

    Extrapoäng tillkommer om man lyckas slicka i sig majoriteten av vätskan (inte kisset det är viktigt). 

    Senaste tjejen som sprutade mig i ansiktet hade min lille Rambo långt ner i halsen när hon kom, kunde inte riktigt avgöra om hon försökte säga att hon inte fick luft eller helt enkelt njöt.... 
    Fördelen med att stå över henne på det sättet är att jag kommer åt att pulla hennes bakre hål samtidigt. Det gör mig ordentligt hård! 

  • Anonym (Mannen)

    Det är ganska ovanligt. Hade själv en tjej som kunde få 10 fontänorgasmer på en kväll. Hon brukade alltid få flera stycken då hon kom så lätt. Men annars har jag bara träffat en som fått det. Av kanske 50 stycken som jag legat med totalt.

  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Big dick) skrev 2024-03-10 02:14:47 följande:

    Fontänorgasm är ju alltid det främsta målet, den ska framkallas hårt och våldsamt gärna mot tjejens vilja även fast hon tydligt visar att hon vill, det ska spruta ner killen som en dusch och vara blött och kladdigt överallt.

    Har man inte fått byta lakan minst en gång under sexet så är det värdelöst. 

    Mina tjejer får oftast sprutorgasm när jag tar dom med min lille vän John Rambo på 26 cm, inte så våldsamt för då sprutar det nästan för mycket utan lagom är bäst. Ibland stryper jag nästan ut tjejen så hon svimmar samtidigt. 

    Extrapoäng tillkommer om man lyckas slicka i sig majoriteten av vätskan (inte kisset det är viktigt). 

    Senaste tjejen som sprutade mig i ansiktet hade min lille Rambo långt ner i halsen när hon kom, kunde inte riktigt avgöra om hon försökte säga att hon inte fick luft eller helt enkelt njöt.... 
    Fördelen med att stå över henne på det sättet är att jag kommer åt att pulla hennes bakre hål samtidigt. Det gör mig ordentligt hård! 


    Ug. Har träffat några med samma mindset som du. Aldrig mer än en gång, någon gång har det blivit en örfil innan jag gått och en gång tog jag även hans växel på en hallbyrå på väg ut som kompensation för min tid.
  • Anonym (Tant 54)

    Får det oftare nu för tiden säkert ngt med klimateriet

  • Anonym (R)

    Några här tycker det är osmakligt att vätskan kommer från kvinnans urinrör. Var kommer mannens sats från då tänker jag?

  • Jim84

    Min flickvän får det ibland, när jag sätter på henne hårt bakifrån. Har hänt med ett par andra tidigare. Kul för kvinnan, om hon njuter av det, i övrigt ger det mig ingenting.

  • Anonym (Vi)

    Nä usch..jag skulle aldrig mågonsin vilja ha fontänorgasm.

  • Anonym (Snickarn)

    En berättelse från mitt liv. Träffade min nuvarande sambo för några år sedan och hon var då i slutet av 40 årsåldern. Hon hade försökt få en fontän på egen hand men inte lyckats så hon hade gett upp och trodde att det inte var möjligt. Jag har länge drömt om att kunna ge en och får väl medge att jag kollat klipp på hur man gör, jäkligt upphetsande. Första gången vi träffades så hade vi sex som vanligt och låg efteråt och pratade och kom in på fontän och orgasm. Hon berättade att hon aldrig fått någon men var lite avis på en kvinnan i ett par hon träffat tidigare. Det samtalet fick mina tankar att börja snurra men sa ingenting då om att jag "gått teoretiska utbildningen". Nästa gång vi träffades så hamnade vi plötsligt i läget att hon låg ned på rygg och jag på knä på hennes sida och kysste och sög på hennes bröstvårtor vilket hon verkligen gillar. Smekte hennes fitta samtidigt och förde in lång och ringfinger och förde dem nedåt mot madrassen till och uppåt mot framväggen/g punkten hårdare och hårdare, snabbare och snabbare. Hörde på hennes andhämtning och ljud att det här var något hon gillade. Jag ändrade ställning till att böja mig över hennes mage för att få maximal kraft i min handrörelse samtidigt som min handflata gned mot hennes klitoris. Så plötsligt släppte allt för henne, tömde allt hon hade i sängen, över min underarm och en del i mitt ansikte. Efteråt låg hon darrade och fnissande om vartannat, några tårar kom också. Alltså vilken upplevelse för oss båda, både kroppsligt och själsligt, att få ge henne sån njutning som hon trodde var omöjligt. Vi bor tillsammans idag 😄😉

Svar på tråden Fontänorgasm