• Anonym (Va fan kör hårt)

    Incel va fan

    Av nyfikenhet skapade jag ett konto på badoo för att se utbudet för inceller som klagar på internet 

    90% av tjejer är ju fan skräcködlor 
    Och ni får inte napp på dessa? Hur fan ser ni ut som då Obestämd

    Eller är ni för kräsna? då kanske ni ska anpassa er efter utseende och ta lägre i skalan. Får ni inte till det då så vette fan hur ni ska göra 

    Hade jag varit singel och desperat så hade jag blundat och kört hårt bland träsktrollen 

  • Svar på tråden Incel va fan
  • Anonym (Cadillac)

    Du glömmer poängen...en incel gnäller oavsett.  En incel kommer att gnälla oavsett hur tjejer än ser ut och beter sig, det är liksom själva grejen. En incel hittar alltid något att vara missnöjd över. Miss perfekt kommer aldrig vara tillräckligt bra. En incel kommer alltid uppfylla sin egen profetia 

  • Anonym (M)
    Anonym (Va fan kör hårt) skrev 2024-04-19 14:35:45 följande:
    Incel va fan

    Av nyfikenhet skapade jag ett konto på badoo för att se utbudet för inceller som klagar på internet 

    90% av tjejer är ju fan skräcködlor 
    Och ni får inte napp på dessa? Hur fan ser ni ut som då Obestämd

    Eller är ni för kräsna? då kanske ni ska anpassa er efter utseende och ta lägre i skalan. Får ni inte till det då så vette fan hur ni ska göra 

    Hade jag varit singel och desperat så hade jag blundat och kört hårt bland träsktrollen 


    Incels är dels så komplett socialt missanpassade att det inte ens kan få hugg på kåtfull 50+ på en finlandsfärja. Alternatvis har så extremt höga krav att absolut ingenting duger, vilket innerst inne ett tecken på att de inte vågar eller är smygfikusar! 
  • Anonym (H)

    Det tankefel du gör är att du tror att dessa incels skulle kunna vara intressanta för dessa skräcködlor. Hur desperata ödlorna än är så är de aldrig desperata i samma grad som dessa incels. Säker på att många incels försökt med skräcködlor men av självklara skäl så blir de nobbade. 

  • Blåljuspappa

    Jag har varit gift fram till för 6 är sedan.
    Så är väl ingen incel då.
    Har mest provat Tinder och inte detta Badoo.
    Där är en väldigt blandning på kvinnor.
    Men skulle aldrig kalla någon människa för skräcködla.
    Dock hur de än ser ut så får jag ändå knappt några like från någon oavsätt utseende.
    Oftast någon i Afrika eller Thailand, men tror mest de är ute efter att få komma till någon västland.
    Så även de kvinnor som då står lägst i utseende söker inte sig till en motsvarande man.

Svar på tråden Incel va fan