• EK03

    Hitta äldre kvinnor

    Hej, jag är en 21 årig kille som ser relativt bra ut och har den senaste tiden varit sugen på att träffa äldre kvinnor då jag vill prova något nytt. Men efter några veckors försök har jag inte lyckats, har ni några tips på vad jag kan prova?

    Tack för svaren i förhand :)

  • Svar på tråden Hitta äldre kvinnor
  • Anonym (Pizzeria/kinakrog/kvarterspub)
    Anonym (??) skrev 2024-04-25 16:39:43 följande:
    Men vad är anledning till att du söker en gammal kvinna??
    En anledning är att det är lättare. När jag var en ung man hade jag väldigt svårt att attrahera jämnåriga tjejer. De gillade helt andra typer av killar och ofta killar som var ca 5 ibland 10 år äldre än oss själva. 

    Så jag tänkte att ca 5-10 år äldre tjejer kanske gillar mig då, men det var tom. ÄNNU svårare. Tjejer på kanske 25-30 gillar verkligen inte killar som är 17-22 (upplevde jag) Så då blev det tjejer på 50+ och då kände jag mig uppskattad och det fungerade att ragga.

    Min första flickvän var 48 och jag 17.
  • Anonym (Pizzeria/kinakrog/kvarterspub)
    Anonym (AB) skrev 2024-04-26 17:35:09 följande:
    Inga fördomar alls.... Drömmer
    En hel del får erkännas:)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (AB) skrev 2024-04-26 17:33:53 följande:

    Bodycontact är perfekt för TS. En normal heteroman som försöker hitta en jämnårig kvinna där har det väldigt jobbigt, men det finns väldigt många äldre kvinnor som söker lammkött där. TS borde försöka att hitta någon där tycker jag; då kan man lära känna varandra lite innan man träffas för att se om det känns rätt.

    Sedan kan man ju även prova lyckan som sockerpojke, även om det kan vara lite moraliskt tveksamt. Flört


    Bodycontact har jag testat. Där hände inget. De jag träffat var från Spraydate (nerlagt), Happypancake, Badoo.
  • Anonym (Mjau)

    Du kan ju alltid testa här. ;) 

    Finnes: 45-åring kvinna. 

  • Anonym (2016)
    Anonym (Mjau) skrev 2024-04-27 16:18:29 följande:

    Du kan ju alltid testa här. ;) 

    Finnes: 45-åring kvinna. 


    Haha om han inte nappar så gör jag det! 


    Fast du kanske bara söker yngre killar?

  • EK03
    Anonym (Mjau) skrev 2024-04-27 16:18:29 följande:

    Du kan ju alltid testa här. ;) 

    Finnes: 45-åring kvinna. 


    Ja absolut bara att skicka iväg ett meddelande till mig
  • Anonym (Mjau)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-27 16:49:47 följande:
    Hitta äldre kvinnor

    Haha om han inte nappar så gör jag det! 


    Fast du kanske bara söker yngre killar?


    Alltså normalt sett gör jag ju det eftersom det är yngre jag främst attraherats av de senaste 20 åren, men sure, man ska aldrig säga aldrig. Är du i min ålder? 
  • Anonym (2016)
    Anonym (Mjau) skrev 2024-04-27 17:20:57 följande:
    Alltså normalt sett gör jag ju det eftersom det är yngre jag främst attraherats av de senaste 20 åren, men sure, man ska aldrig säga aldrig. Är du i min ålder? 
    Det stämmer, exakt din ålder tom.
    Finns fördelar med alla ådrar?
  • Anonym (Mjau)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-27 17:42:13 följande:
    Det stämmer, exakt din ålder tom.
    Finns fördelar med alla ådrar?
    Självklart, det säger jag inte emot. Man är ju oftast mer grundad i sin personlighet som äldre, kanske både på gott och ont. 
  • Anonym (2016)
    Anonym (Mjau) skrev 2024-04-27 17:57:55 följande:
    Självklart, det säger jag inte emot. Man är ju oftast mer grundad i sin personlighet som äldre, kanske både på gott och ont. 
    Ja oftast på gott och ont.
    Om jag ser det från mitt perspektiv när det gäller kvinnor så är det iaf så. Sen ser ju yngre generellt sätt bättre ut. Det kan man inte komma ifrån. 
  • Anonym (AB)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-27 10:22:22 följande:
    Bodycontact har jag testat. Där hände inget. De jag träffat var från Spraydate (nerlagt), Happypancake, Badoo.
    Du menar alltså att du precis som TS var runt 20 och sökte äldre kvinnor på BC utan att lyckas?
  • Anonym (50)

    Jag är kvinna, 50 och väldigt kåt av mig. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att ligga med någon så ung. Mina barn är i den åldern och mina vänners barn. Jag ser helt enkelt inte på människor i den åldern som potentiella sexpartners. 


    Efter 35 blir det svårare och avgöra åldern, men allt under 30 är aaaalldeles för ungt. Jag tror det är ytterst ovanligt att kvinnor tänder på den typen av åldersskillnad.

  • Anonym (2016)
    Anonym (50) skrev 2024-04-29 09:28:00 följande:

    Jag är kvinna, 50 och väldigt kåt av mig. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att ligga med någon så ung. Mina barn är i den åldern och mina vänners barn. Jag ser helt enkelt inte på människor i den åldern som potentiella sexpartners. 


    Efter 35 blir det svårare och avgöra åldern, men allt under 30 är aaaalldeles för ungt. Jag tror det är ytterst ovanligt att kvinnor tänder på den typen av åldersskillnad.


    Håller med dig. Lika barn leka bäst. Eller i alla fall barn i samma generation.
    Någon som är när ens barn i ålder känns väldigt knepigt!
    Härligt att du är så kåt av dig. Får du många erbjudanden från unga män?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-29 14:27:52 följande:
    Håller med dig. Lika barn leka bäst. Eller i alla fall barn i samma generation.
    Någon som är när ens barn i ålder känns väldigt knepigt!
    Härligt att du är så kåt av dig. Får du många erbjudanden från unga män?
    I sina barn ålder är ju så, men 12 - 15 år yngre går bra tycker jag.  Har själv 13 år yngre älskare/kk
  • Anonym (2016)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-04-29 14:49:46 följande:
    I sina barn ålder är ju så, men 12 - 15 år yngre går bra tycker jag.  Har själv 13 år yngre älskare/kk
    Ja någon som är 13 år yngre hade nog gått utmärkt för mig också!
    Hur gammal är älskaren då?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-29 15:01:12 följande:
    Ja någon som är 13 år yngre hade nog gått utmärkt för mig också!
    Hur gammal är älskaren då?
    25, men mycket mogen och erfaren trots sin unga ålder. Ser mera ut som 28-30.
  • Anonym (2016)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-04-29 15:29:13 följande:
    25, men mycket mogen och erfaren trots sin unga ålder. Ser mera ut som 28-30.
    25 är nog någonstans där min undre gräns hade gått. Men sen beror det såklart mycket på personen också.
    Men härligt att ni funnit varandra :)
Svar på tråden Hitta äldre kvinnor