• Anonym (Naaaaaw)

    Att vilja vara söt (normalt?)

    Kvinna strax över 30. Givetvis vill jag vara vacker och sexig, men jag vill också vara söt. Gullig. 

    Är det normalt att ha en önskan om att vara söt? Finns det en ålder där man skall sluta vilja vara söt? Är det barnsligt? Är det något som är rätt nära en sexuell kink  att jag vill att samtidigt som.min man tycker jag är sexig vill jag att han också skall tycka jag är söt och gullig och ge mig den typen av komplimanger "Du är så söt"? Och att han tittar/känner som att jag är en hundvalp och söt på samma sätt?

  • Svar på tråden Att vilja vara söt (normalt?)
  • Anonym (Belle)

    Det är kanske svårt att vara flicksöt när man är över 30. Då blir man tillslut som Pernilla Wahlgren, en rynkig tant med korta kjolar mm.

    Det är däremot inget konstig att vilja vara söt eller gullig eller snygg eller sexig eller vad som helst. Man vill ju vara allt det där för sin man. Om det blir en besatthet kanske det är något annat som ligger bakom, annars ser jag det som helt normalt att vilja vara attraktiv. 

  • Anonym (Vad är normalt?)

    Ingen aning om vad som är normalt. Personligen har jag ingen längtan efter att uppfattas som gullig eller söt, även om jag säkert uppfattas som det ändå (eftersom att de flesta människor ser söta eller oskyldiga ut i vissa situationer). 

    Så länge det funkar för dig och din man så är det väl bara att köra på.

  • Anonym (Naaaaaw)
    Anonym (Belle) skrev 2024-05-06 10:18:09 följande:

    Det är kanske svårt att vara flicksöt när man är över 30. Då blir man tillslut som Pernilla Wahlgren, en rynkig tant med korta kjolar mm.

    Det är däremot inget konstig att vilja vara söt eller gullig eller snygg eller sexig eller vad som helst. Man vill ju vara allt det där för sin man. Om det blir en besatthet kanske det är något annat som ligger bakom, annars ser jag det som helt normalt att vilja vara attraktiv. 


    Jag vill vara sådär flicksöt :/ Jag känner att jag kunnat det och bara nyligen blivit för gammal. Jag vill ha kattöron,  kunna färga håret rosa om jag vill, jag vill kunna räcka ut tungan och göra fåniga grimaser och se gullig ut ändå. Ålderkrisar nog inte...men åldersnojar.

    Pernilla Wahlgren var ett bra exempel...känner att det blir lite sådär när jag vill vara gullig. Jag vet att det funkade åtminstone bra nog för att lura mig själv för bara ett år sedan. 
    Anonym (Vad är normalt?) skrev 2024-05-06 10:22:54 följande:

    Ingen aning om vad som är normalt. Personligen har jag ingen längtan efter att uppfattas som gullig eller söt, även om jag säkert uppfattas som det ändå (eftersom att de flesta människor ser söta eller oskyldiga ut i vissa situationer). 

    Så länge det funkar för dig och din man så är det väl bara att köra på.


    Jag vill vara söt och gullig. Jag skulle vilja (privat givetvis :D) kunna bete mig som puppy girl Jenna (viral för några år sedan) utan att känna mig "fel" "för gammal". Det är inte heller min man som har sådana kinks, utan han är väldigt vanilj men tolerant och spelar med i mina upptåg :D Men jag behöver känna mig gullig och ung för att det skall funka riktigt :) (det är kul ändå men känns fånigt och lite konstlat...för gammal inte gullig nog det blir mer wierd än gulligt).
Svar på tråden Att vilja vara söt (normalt?)