-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
tidiga förändringar i kroppen
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: tidiga förändringar i kroppenÅh vad skönt att höra att andra oxå är som en svullen ko...är i v 6 och magen är som en spärrballong...speciellt när man precis ätit å en stund efter!!! Väntar andra barnet och minns inte att jag var sån här med första....när går det över? Är det ngt man kan göra
Re: tidiga förändringar i kroppenJag är i v 5 och trodde till en början att jag bara inbillande mig men min kropp har redan börjat förändrats! Jag är inte tjock men lite mjuk o go runt magen i vanliga fall också
Re: tidiga förändringar i kroppenVissa stunder på dagen känner man sig nästan höggravid;)
Re: tidiga förändringar i kroppenÄr i v 8+1 och känner mig som en fetmablobb.
Vill inte gå upp lika mkt som förra gången, men det verkar ininte spela nån roll vad jag gör Har redan ökat tre kilo och jag anstränger mig för att äta balancerat.
Re: tidiga förändringar i kroppenCeciBon: En del går ju upp hur dem än gör typ :/
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: tidiga förändringar i kroppenExit: Känner mig pressad av läkare och BM.
Sist var det ett JÄDRA tjat: "Det är för mycket, det är för mycket". Nu var jag överviktig när jag blev gravid och nojjar eftersom "alla" säger att övervikt är likställt med rökning vad gäller risker för barnet. Känner mig verkligen jättedålig.
Re: tidiga förändringar i kroppenCecibon: Usch vad jobbigt
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: tidiga förändringar i kroppenTack Exit!
Idag är jag mer postiv. Tänker på vad jag äter och står stilla på vågen. Känns bra! Men iö är jag så järdrans trött! Gääääääääääääääsp. Får man gå och lägga sig snart?
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|