-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
tidiga tecken ?
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: tidiga tecken ?Symptom en vecka efter äl är la helt i sin ordning- kroppen "vet" ju isf redan om att du är gravid och i början kan man känna allt möjligt hela tiden när kroppen ställer om sig. Var observant på att symptom kan dya upp bara för att du vill det så mkt, och att man brukar ha en hel kroppsliga förändringar även före mens. Lycka til!!
Re: tidiga tecken ?anilie Har försökt sluta röka ett tag, men har inte riktigt hittat motivationen. Och har alltid sagt att om jag inte lyckats sluta tidigare så slutar jag när jag blir gravid, men det är nog lättare sagt än gjort skulle jag tro.
Oavsett vad så är det inte gott längre, så ska passa på o försöka sluta nu, så får vi se hur det blir. Tack
Re: tidiga tecken ?naellie Okej
Jo, där av allt tvivlande eller vad man ska säga, men känns ändå annorlunda mot förut.. men det är bara att vänta o se, o hålla lite tummar Tack
Re: tidiga tecken ?hoppas du får ett pluss!
men de är ingen idé att sluta röka för att andra säger till dig att göra de utan du ska göra de för din skulle och att du är motiverad annars är de ingen idé! och va är en bättre motivation än graviditet? så kände jag iaf, har inte haft svårt alls att låta bli ciggen sen jag slutade 13 november (förutom när jag och min 2 åriga son blir ovänner, då känner jag ett STARKT sug) hehe men de går över fort Men jag tycker fortfarande cigarettröken luktar gott men skulle inte få för mig att ta en cigg ändå... Men hoppas du fixar till ett pluss och ett rökfritt liv!
Re: tidiga tecken ?Thiies_
TACK dedär behövdes höras. Nog för att jag försöker sluta o börjar hitta större motivation iom försök till graviditet. Men det är lättare sagt än gjort som du säkert själv vet. O jag kan va lite "göra tvärt emot", mamma med flera har vart på mig i år o dar o tjatat om att jag ska sluta, okej säger ja o ställer mig på balkongen.. o så bra gick de haha.. men som sagt, motivationen börjar konstigtnog dyka upp, med hoppet om att bli 3 som ligger lite på lur.. För jag drömmer faktiskt om en dag då jag slipper leta småpengar i soffan i slutet på månaden för att de fattas 3 spänn, slipper all "planering" (har ja så de räcker till i morgon, om ja åker bort har ja med mig tillräckligt om de inte finns nån affär, etc etc), alla pengar som man i efterhand känner att fan de kunde jag gjort så med, om jag varit duktig nog att slutat, eller ännu bättre aldrig börjat o allt sånt, börjar bli less, men ändå ha jag inte lyckats sluta längre än kanske 1-2 månader me nå tjuvbloss här o där när man vart med folk.. vilket varit framsteg iofs men ja.. Tack o tack
Re: tidiga tecken ?Hej alla goa!
Var ett tag sen man var här, haft lite datastrul, men nu e jag tillbaka, o med strååålande nyheter! helt rökfri o överlycklig - vi fick + har inte vart så lycklig på länge hoppas det går bra för er
Re: tidiga tecken ?thiies_
Tusen tack, har inte lyckats smälta de riktigt än tror jag, men är så lycklig så det går inte att beskriva
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|