-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tillbaka för nummer två :)
6 inlägg • Sida 1 av 1
Tillbaka för nummer två :)Hejsan!
Var medlem här förut då jag hette Shelly, är det någon kvar "sen min tid" ? Nu är jag tillbaka igen och väntar nummer två! Nu blir jag 20 i mars. Fredagen den 13:onde plussade jag, och är nu i v.5+1. Alltså väldigt tidigt, men kände ändå att jag ville tillbaka till alla underbara människor på minbebis!
Re: Tillbaka för nummer två :)Hej och välkommen tillbaka! Grattis till nya graviditeten, hoppas allt går bra
Jag har tänkt mycket på dig och undrat hur du och Liam har haft det så det är roligt att du är här igen
Re: Tillbaka för nummer två :)Välkommen tillbaka till oss! Så roligt att se gamla medlemmar komma igen när det är dags!
Re: Tillbaka för nummer två :)Danem: Hej!!! Det var längesedan! Allting är bra med oss, och vi lever idag ihop med hans pappa! Hur är det med er?
Stina: tack! Underbart forum, självklart kommer jag tillbaka
Re: Tillbaka för nummer två :)Men vad roligt att läsa, verkligen kul att ni har hittat tillbaka
Med oss är det jättebra, livet med två barn kan vara jobbigt ibland men satan vad underbart det är. Att se kärleken mellan syskonen är bättre än något annat här i världen
Re: Tillbaka för nummer två :)Skönt att höra! Måste ju erkänna att jag är extremt nervös över hur livet ska bli nu med TVÅ av de små liven.. men det går säkert bra det med!
6 inlägg • Sida 1 av 1
|