-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
tips till att lättare bli gravid
3 inlägg • Sida 1 av 1
tips till att lättare bli gravidhej alla
Jag har haft 2 stycken missfall och tyckte livet var orättvist när jag sen hade mindre lätt att bli gravid efter det. Jag läste om olika hjälpmedel som tabletter och massa. men nej inget hjälpte iaf mig. Jo sen köpte jag en Fertilitetsmonitor som visar när du snart ska ha din ägglossning och när du har den och efter så man vet när man bör vara som mest aktiv Den var suuuper. Jag är nu gravid i vecka 16 och läängtar efter den lill*. Hoppas denna information kan hjälpa många fler än mig. Finns det någon som är intresserad av att köpa min så är den till salu Många Kramar.
Re: tips till att lättare bli gravidGlömde säga, om intresse finns för den så skicka PM till mig
Re: tips till att lättare bli gravidHar nyligen fått mf för en vecka sen, har en fertilitets monitor sedan 4 månader tillbaka som det då tog 4 månader med försök innan det tog. Slutade ju tyvärr i tidigt mf men hur lång tid tog det efter mf och med monitor innan det tog sig igen för er?
Jobbade natt under mf så när jag konstaterade vad det var ställde jag in mf dagen som dag 1 på monitorn, kommer dock inte ihåg tiden och nu är den på dag 8 utan att ha begärt någon test! Ställde jag fel dag? Hittar inget svar om monitor efter missfall kan någon hjälpa?
3 inlägg • Sida 1 av 1
|