-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Titta vad jag hittat!
5 inlägg • Sida 1 av 1
Titta vad jag hittat!Var inne och slö surfade på en massa sidor på internet, och hittade denna sida http://www.babyfashion.webshoponline.se/ Dom hade jätte fina barn kläder till bra priser. Tror dom har nyöppnat eftersom "allt" inte hunnit in ännu. Ska bli spännande att se vad dom får in för mer kläder. Har iaf lagt en beställning
Re: Titta vad jag hittat!Har någon ett tips på var man kan hitta könsneutralt? Om jag blir gravid tror jag jag vill att könet ska bli en överraskning.
Re: Titta vad jag hittat!
När det gäller kläder för nyfödda brukar det alltid finnas mycket könsneutralt även på "vanliga" butiker som HM, Lindex osv. Annars har ju Pop mycket könsneutralt, jag tycker också KappAhl har bra grejjer, och även andra svenska och danska designers, fast då är det ju lite dyrare.
Re: Titta vad jag hittat!Jag tipsar gärna om tradera. Visst, det är begagnat men oftast är kläderna i mycket fint skick. Sen kan man även hitta väldigt roliga retrokläder där. Så tycker jag också att det är bra miljötänk
Men självklart ska jag inte hymla om att vi köpt lite söta fina saker på hm och kappahl också. Pop är väldigt dyrt tycker jag, men dom har ju väldigt bra kvalitet på kläderna däremot... ![]()
5 inlägg • Sida 1 av 1
|