-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaTjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaHade varit kul att hitta några andra i typ samma ålder som också försöker bli gravida. Så vi kan dela med oss av våra tips
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaHej Lina.
Jag är 89:a och min sambo 90:a. Jag vill verkligen ha barn, men försöker inte till just 100% just nu, men skulle vilja
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaTjej född 91 här. Väntar just nu på ägglossningen för den här månaden börjar vi försöka
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaHej här hoppar jag in! Är en tjej född 90, jag och min sambo ska skaffa barn och min mens har ej kommit än, den är oregelbunden och har legat mellan 28-41 dagar, är idag på dag 34 så får mäta från den längsta cykeln och hoppas på ett pluss
Har ni försökt länge? Kram
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaHej !
Jag är 90a och jag har redan en son på 1 år och vi försöker nu på vårt andra barn, hoppas jag får vara med här med! Går nu och väntar på BIM....
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaVad roligt med så många unga mammor
Vad gör/arbetar ni med? Jag är själv lärarstudent och pluggar till lärare för förskola och förskoleklass
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaTjena tjejer
90:a och försöker också bli gravid... är inne på min 2 dos av pergotime som jag har fått utskrivet av läkaren.. någon annan ? elller alla kanske försöker själva ?? Jag jobbar som personlig assistent
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaHej tjejer! Här är det en till som försöker bli gravid. född -91 och killen -80. Vi har försökt sedan april så vi är inne på 5:e försöket nu. Bim om ca 2 veckor. Åh vad jag hoppas på att det tar sig snart!
Jobbar förövrigt som ställis i klädbutik. Hur länge har ni försökt? (ni som redan är igång) Hur kom det sig att du började med pergotime dije? Har du fått göra en utredning eller vad det något du redan visste?
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaJag jobbar på en förskola, men studerar vid sidan om till förskollärare.
Hade min äl för c:a 2 veckor sedan, och hoppas inte på att mensen kommer denna månad, hehe har ganska regelbunden på 28 dagar, så om den kommer som den ska så ska den komma imorgon, men känner inget av den ännu :d Hur länge har ni förskökt??
Re: Tjejer födda runt 90 som försöker blir gravidaTjej född 90 som försöker bli gravid! Har BMI på torsdag så hoppas att mensen håller sig borta! Har några symptom så håller tummarna!
|