-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...För oss blev det ännu en tom månad eftersom mensen kom idag....
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Hurra BeeBii - GRAVID!!! Så himla kul!
Hur går det för er andra? Kram från andypandy
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Jaa!! Hurra för mig och dig och alla andra som plussat! Hur kul är inte det?! Tack andypandy!! Titta gärna in på min andra tråd om att vänta syskon!
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Haha det verkar vara lyckotråd här, hoppas vi får se flera plussa snart!
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Var finns den tråden BeeBii? Lägg in en länk på den här sidan så jag hittar dit!
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...BeeBii - lägg in en länk. Hittar inte din tråd.
Re: Tråd för oss som vill skaffa syskon, men... det dröjer...Hej
Hoppar in här jag med, finns så ofantligt många trådar. Har en dotter på 2år, har inte haft skydd alls sen hon kom, började försöka med syskon för lite mer än 1år sen, men utan resultat. Min menscykel blev bara längre och längre, jag gick upp massor i vikt. Tillslut fick jag nog och ringde en privat gynekolog! visade sig att jag har PCOS, så nu har jag ätit första kuren pergotime och tar metformin , BIM 15e april nu! har inte några som helst symtom på något! bara små trött, och fruktansvärt humör!
|