-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
TRÄNING!
3 inlägg • Sida 1 av 1
TRÄNING!Hej alla!
Undrar bara om ni har några tips på träning nu till sommaren! Vad tränar ni? Hur långt gågna är ni och hur mycket har ni gått upp? Tips på mat, vad man ska käka i sommar osv? Man är ju en gotte gris http://www.ungensamstaendemamma.blogg.se
Re: TRÄNING!hej =) jag fick barn för 7 veckor sedan, och idag började jag träna för första gången efter jag fick honom.
Jag gick upp 21 kg, och var uppe i 73, nu är jag nere på 67 kg, har ca 14 kg kvar att träna bort innan jag är på min normala vikt. Jag har börjat smått nu, gör bakåtvända situps, armhävningar, rygglyft mm, ja sånnt man kan göra hemma, ska bygga på eftersom, men det är någonstanns att börja. jag har ett mål att vara i form till mitten av augusti, eftersom att jag åker utomlands i slutet på augusti =) går ca 1 timme varje kväll med barnvagnen. Såg nu att du troligen är gravid?
Re: TRÄNING!hej miiaar
japp, är gravid i vecka 22 just nu, men undrade angående träning.. vill försöka unfvika att gå upp allt för mkt, inte träna.. men motionera så man gör av med lite energi, jag gillar att simma nu när jag e gravid, de känns inte slitigt.. och just nu känner jag mig gaska tung annars när jag går och sånt o på kvällarna så har jag ont i fötterna att jag knappt kan ha dom på golvet.. och hemsk foglossning, så för mig är de nästan bara simning som funkar nu när jag är gravid.. men promenera är också bra, gjorde de massa förrut men nu med magen oså så blir de lätt att man lutar sig framåt och inte går rätad och får ondare än vad man behöver.. aa, så så är läget.. satt och tänkte, och de enda jag kom på var typ gym och simning, nack delen dock med simning är att sommaren kommer och jag är inte haj på simma i havet med alla maneter.. hehe
3 inlägg • Sida 1 av 1
|