-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Trasslig mens
9 inlägg • Sida 1 av 1
Trasslig mensVi jobbar på barn nr 2, killen är 15mån men min mens är stökig!!! Har mens hela tiden nu senast va d 1,5vecka emellan i förra mån 3 veckor.... Borde ha prickat äl men hur ska jag veta när jag kan testa? Haft värk i äggstockarna efter äl o e hungrig o mår knepigt men kan ju va hjärnan som retas....
Re: Trasslig mensHar det blivit något plus?
vi försöker också med att få ett syskon till våran lilltjej men har jätte oregelbunden mens nu bara för det :/
Re: Trasslig mensHej! Nä, inget + här inte... Bara på d igen ; )
Känns som att jag har mens hela tiden. Men vet ju att d går så... Lycka till!
Re: Trasslig mensokej, ja det är bara på att. förr kände jag min ägglossning men inte nu längre,gahh så irriterand :O Men som sagt bara på att igen =)
Re: Trasslig mensinnan vi fick hubbe var jag hos gyn för att jag tyckte att jag blödde så himla länge... det var också som en konstant mens nästan och så nån veckas uppehåll. min gyn sade att det troligaste var att jag hade oregelbunden äl, och att blödningen uppstod de månader jag inte hade nån äl...kroppen konstrade med hormonerna, så det blev en hormonell blödning som sen övergick i en lättare mens... hände tre gånger på ett år för mig
och jag önskar nästna att jag inte kände äl längre, den håller på att ta kncäken på mig nuförtiden :p
Re: Trasslig mensHhe okej
var med i en annan tråd och där har alla dom blivit gravida förutom jag så hur går det här... Hoppas på plus snart !
Re: Trasslig mensHoppas det går bra för er tjejer och att ni får plus snart!
Re: Trasslig mensInget + här inte... Bara o vänta... Fick precis jobb så lika bra o jobba lite o få en vettig föräldrapeng, fick nästan inget sist... Hur går d för er andra? Tycker jag ser gravidmagar överallt!!!
Re: Trasslig mensangelQ : ja men det låter ju vettigt, jag är ju redan föräldraledig så jag få ju samma föräldrapenning om allt går vägen.... Jag är gravid nu
9 inlägg • Sida 1 av 1
|