-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
tuff tid framöver!
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: tuff tid framöver!Jättebra beslut! You can do it!!!
Det är skönt när man kommit igenom de första veckorna, dom säger att de tre första dagarna är värst men jag säger första två veckorna. Passa på att ut och göra saker, sitt inte still för mycket, försök hålla tankarna på annat så du nästan glömmer bort röksuget:P Lycka till!
Re: tuff tid framöver!än går de bra, har ett jävla sug just då jag "brukade" ta en cigg ungefär.. som nu(suget sätter in) :p hehe då läser jag här och blir peppad igen.. jag är en tävlingsmänniska och ska klara detta, har gått en och en halv dag utan nu snart och än har jag inte dött :p de går nog bra bara jag håller ut!
Re: tuff tid framöver!Känner en som skulle sluta röka och sparade alla fimpar sista veckan i en burk med lock. När han sen blev röksugen så luktade han i burken.
Kan säga att en sån burk luktar inte gott, inte ens för en rökare... Lycka till! You can do it!!!!!
Re: tuff tid framöver!Hejja dig! Jag slutade faktiskt inte direkt efter att jag fick mitt plus... Jag plussade den 29 april och slutade röka den 31 maj... Jag kunde inte först... men sen satte jag ett datum lite längre fram i tiden tror det va 14 dagar och sa att jag ska sluta om 14 dagar... Har bara (av ilska) rökt en halv cigg sen dess och det är 3 månader sen... mådde jättedåligt av det och har inte rört cigg sen dess... Så om man inte räknar den halva ciggen för 3 månader sen så är jag snart uppe i 6 månader utan cigg... Det är svårt i början men jag lovar att du kommer klara det! Vi har en tråd som heter Fimpa för gott under hälsa som vi peppar varandra extra mkt i tycker du borde kolla in den
Re: tuff tid framöver!nu känns de verkligen super bra! har inte tagit ett bloss än! har inte haft något sug heller... de va de två första dagarna som va grymt hemska sen har de flytit på jätte bra!
Re: tuff tid framöver!Grymt bra kämpat!!
Var stolt!
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|