-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
tuff tid framöver!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
tuff tid framöver!Jämt nyss har jag tagit min sista cigg! jag känner mig taggad, de ska inte bli någon mer. men ser en tuff tid framöver nu. fick reda på här om dagen att jag var gravid igen! så nu får de va slut på erländet! hormoner som spökar plus att inte få nikotinet man är van kommer bli tufft men jag ska fixa de! Det här året har jag även gått ner 37 kg i vikt och ska även försöka att hålla vikten någorlunda normalt, så ska även försöka att undvika "småätande". känner att jag måste skriva av mig lite och tagga mig själv ännu mer på det här viset
Re: tuff tid framöver!lycka till! det kommer du klara
Re: tuff tid framöver!Lycka till, fixar du galant!
110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: tuff tid framöver!Åhh lycka till
Re: tuff tid framöver!Lycka till! När man är gravid har man den bästa anledningen i världen att sluta röka
Re: tuff tid framöver!Hejja hejja det kommer att gå bra!Slutade oxå direkt när jag fick veta att jag var gravid,det känns sååå skönt!
Kämpa på!
Re: tuff tid framöver!Lycka till! Jag slutade direkt när jag fick veta jag var gravid. Det var nästan exakt 4 veckor sen nu. Mitt illamående hjälpte mig iof för jag klarar inte av doften alls.. Du fixar det!!
Re: tuff tid framöver!Tack alla
Re: tuff tid framöver!Kämpa på! Klart du klarar det, du gör det ju för ditt barn!
Re: tuff tid framöver!Bra beslut! Peppa dig själv varje dag att du kan.. och att du ska... och har du som jag fick förjävliga drömmar om dom godaste ciggen i världen så peppa dig ännu mera att du kan stå emot, att det är du som har kontrollen över ditt liv!
Vad hag förstår så har du ju själv diciplin om du bara vill när du har gått ner 37kg!!! Säger bara WOW det är vad jag kallar kämpar glöd! Lycka till och jag håller tummarna att återfallen hålls borta!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|