-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tunn slemhinna med pergotime?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Tunn slemhinna med pergotime?Jag har ätit 5 kurer pergotime i rad nu och denna månaden bestämde jag mig för att sluta och testa om det fungerar ändå.
Har läst på olika sidor om att pergotime kan göra att slemhinnan blir tunn.. någon som vet någonting om detta? Vi blev nämligen gravida 2 gånger utav dessa 5 pergotime kurerna, men båda gångerna slutade det i missfall (troligen för att slemhinnan varit för tunn), ägget fäste inte ordentligt verkar det som Vi har ett barn sedan tidigare som kom till på naturlig väg, efter det började jag med P-pillret Diane och efter att jag slutat med det fick jag ingen ägglossning längre, vart på vi fick pergotime utskrivet. Då undrar jag också, strular ägglossningen till sig och kanske uteblir efter pergotime behandling eller fungerar det normalt? Tacksam för svar
Re: Tunn slemhinna med pergotime?min läkare sa att slemhinnan blir bättre med pergotime än innan.. fråga hellre den läkare som skrivit ut läkemedlet för man kan inte tro på det som står på internet.
lycka till
2 inlägg • Sida 1 av 1
|