-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tvillingar
26 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: TvillingarHej! Jag väntar också tvillingar och är i vecka 21. Det är tvåäggstvillingar, så det är en tjej och en pojk om det är som dom sa
Har ingen i släkten utan har släppt två ägg vilket är vanligt om du är äldre, och ja är "bara" 25. Undrar också lite på vagn. Nån som har ng tips!? Mvh Louise
Re: TvillingarLouise85: Grattis till tvillingarna i magen
jag är 24 år och har tvillingpojkar(enäggs) på snart 3 månader. Svärmor köpte en tvillingvagn på blocket för 700kr.Märket på vagnen är Emmaljunga.Jag tycker att den fungera bra men nu tycker jag att de börja bli lite stora för liggdelen.Det är 2 liftar (väldigt smidigt).Till sommaren så ska vi byta ut liggdelen till en sittdel. Är det dina första barn? Våra pojkar sov i samma säng i början.De sov brevid varandra men efter ett tag så fungerade inte det så de fick sova skavföttes.För ca 3 veckor sedan så fick de varsin säng.
Re: TvillingarEmilie86: Ja de är mina första barn
Är det fullt upp hos dig nu då?
Re: TvillingarHejsan=)
Skulle bara höra med er om symtom och sådant? Var det något speciellt som gjorde att ni misstänkte tvillingar? Kram Re: Tvillingarhaha nä ja hade inte en aning om de förrens vi var på ultraljudet
Re: TvillingarHej Nathalie (o alla ni andra)!
Jag misstänkte lite att jag väntade tvillingar, då vi har det i släkten samt att jag mådde så otroligt illa, mådde inte alls så illa då jag var gravid förut, sedan tyckte jag att livmodern kändes väldigt tidigt oxå. Annars var det inget annat som gjorde mig misstänksam. Blev dock inte så chockad som min man blev, han svimmade nästan, haha! Kram
26 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|