-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ullared?
50 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ullared?
Då kanske vi ses där - jag ska dit sista helgen i februari. Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Ullared?Det blev Ullared idag. Åkte vid 8 och var hemma vid 16. Haft riktigt kul, men kroppen har sagt ifrån då och då. Ett antal fikapausar.
Har nu handlat det mesta på listan, badbalja, lakan, täcken, kuddar, filtar, tvättlappar, spegel till bilen, nappar med mera. Det blev ingen babysitter och inget babygym eller febertermometer. Hittade inte så många byxor som jag hade velat så får kolla om igen. Köpte annars det mesta som behövs i strl. 50 & 56. Köpte några amningsbh och amningströja till mig. Blev även babyolja, våtservetter, amningsinlägg med mera. Mår jag bra lite närmare BF så kanske det blir en sväng till. Men funderar även på att vänta att handla mer tills efter lill*n kommit, eftersom vi inte vet vad det blir. upptäckte av även i små storlekar så är det mycket kille/tjej.
Re: Ullared?Ett tips till alla gravida som planerar att åka till gekås.
Åk inte dit för sent i graviditeten, jag åkte när jag va i v.27 ca och det va tillräckligt jobbigt. Sen va jag där en sväng när jag va i vecka 33 (bor rätt så nära),men FY VAD JOBBIGT det va. Mina fötter ömmade flera dagar efter, haha. Som många andra skriver så är där verkligen (nästan) allt till barn,och till kanon priser! Nu är min tjej 2,5 månad och vi ska dit igen nästa vecka för att handla,ska bli såå skoj! Och man tjänar på att åka dit,om man då inte har allt för långt att åka!
Ja det kanske vi gör då =) Ser du 3 yra tjejer som springer runt och drar i bäbis saker så vet du vem jag är. Haha fast vi är väl iof inte ensamma
Nä... Jag och svärmor lär bete oss likadant. Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Vi får hoppas vi inte hittar samma sak och slita i
Re: Ullared?Ohhh som jag shoppade i helgen!
Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Ullared?Vi åkte aldrig i helgen det var för dåligt väder, vi gör ett nytt försök på lördag.
Fanns det mycket att köpa Amalaja?
Jorå... Dock inte så mkt kläder som jag hade hoppats på. Men jag köpte en urfin babysitter, en klockren badbalja på stativ, täcke och kudde till spjälsängen, kläder (som sagt), sängkläder och lite annat smått och gott. Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Ullared?Okej men då finns det lite iaf.
Jag var där när jag var i V8 eller så men då ville jag inte köpa nått. Men då fanns det inte heller så mycket kläder så jag antar att det kanske är lite dåligt med det. Men då kan man hamstra andra saker ist
50 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|