-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ullared?
50 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ullared?Det är helt klart värt att åka dit, Där finns allt förutom blöjor.
Väldigt billigt Jag handlade nästan allt till William där kläder, filtar, flaskor, sängkläder till vagn och säng, påslakanset, skötbädd, handdukar, åkpåse, regnsskydd, myggnät mm betalade lite över 2000 kr
Re: Ullared?Hej! Jag bor nära Gekås så åker dit varje el varannan vecka och köper allt möjligt.. ska dit idag tex
Utbudet på bebisgrejer tycker jag är bra! Det finns det mesta som: Påslakan o sånt,täcken,kuddar,filtar Nappar o flaskor,haklappar nagelvårdsset o nässug mm amningspump och annan amningshjälp bilstolar,vagnar,matstolar,skötbord ,skötbäddar,sängar, amningskuddar grindar babysitter,babygym myggnät,regnskydd,paraply,skötväskor till vagnen amningsilägg tvätt och våtservetter oljor mm Är det nått du undrar över vad som finns? det va nog det jag kom på just nu Det finns säkert många saker jag glömt skriva med oxå! Men priserna är väldigt bra!!
Re: Ullared?Oohh.... Tack för era svar! Det börjar vattnas i shoppingnerven!
Hur mycket är det rimligt att tänka att man gör av med, om man inte köper vagn eller bilbarnstol där och om man shoppar med någorlunda "mätta"? Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Ullared?Det är absolut värt det, jag som är ganska snål då
Re: Ullared?Japp, luuuuv GeKås!
Räknade ut att vi betalat ca 1/3 av de priser som finns i babyaffärerna, som ofta är svindyra! GeKås och IKEA blir de ställena där det kommer att shoppas det mesta. Varit på GeKås 4 ggr sedan jag blev gravid (sambo har familj i falkenberg). Dock är de minsta storlekarna i babykläder lite torftigt. Men det finns en del absolut! Lagt ca 5000 kr däruppe. IKEA har en del bra saker som inte skiljer så mkt i pris från GeKås såsom sängkläder, spjälskydd, mobiler badbalja etc. Lycka till!
Re: Ullared?
Bara att börja lägga undan pengar nu, alltså. Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
Re: Ullared?
Minns du hur mkt du gjorde av med, typ? Vår dotter, Tifa, föddes den 20/6 - välkommen till världen! <3
50 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|