Maria Wigbrant

Hej! Core är toppenbra träning. Det du ska undvika om separatio...

Träningsrådgivare

Ung gravid i sthlm vill ha vänner!

Här träffar du andra unga gravida!

Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!

Inläggav IdaW 11 feb 2010, 17:01

Nej, det är jätte jätte spännande :D Är så himla nervös, glad, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :P
Ni har det roligaste kvar ju :) Jag fick reda på att jag var gravid ganska sent (v. 9) så min första tid gick fort. Nu känns det som jag har gått hur länge som helst, och de första sparkarna känns avlägsna. men gud va underbart det var när man fick bekräftat på att det verkligen var en liten i magen :) och ultraljudet! Så himla mysigt. Nu på slutet känns det mest tungt och jag bara väntar. Passa på att göra mysiga saker med din partner/dina vänner, försök att hinna med resor och spontana, roliga saker. Det dröjer sen innan man får mycket egen tid igen. Men min graviditet är ju det bästa som har hänt mig och jag längtar så himla mycket!
Bild
IdaW
Nykomling

BF: 032110
Status: Gravid!

Inläggav Tekay 11 feb 2010, 21:10

Åhh... jag känner att den sparkar för fullt... Den har värsta röjer i magen! Vill så gärna att killen också ska känna så han också blir mer delaktig i de hela...

det är sant. vi Planerar att åka till spanien en månad innan bebben kommer. ''vila'' upp oss innan förlossvning osv. Det ska bli spännande att se.

Det är så MYCKET som förändras nu i livet. Lite läskigt hur folt allt vänder...
Tekay
Alltid online

BF: 100807

Inläggav illusion 18 feb 2010, 00:37

Härligt att man inte är ensam som ung gravid (vilket man kan känna sig som...)
Jag heter Gabriella & är i v 16. Skriv gärna till mig på gabriella.fjallstrom@gmail.com!
illusion
Nykomling

Inläggav lipzi_90 24 jun 2010, 13:41

hej hej :) nu är jag lite sent ute kanske ch dom flesta har väl redan fått sina knyten men jag är iaf 19 och ska få bebisen i augusti :) Jag vill JÄTTEGÄRNA träffa andra unga mammor för jag ahr ju inte samma intressen som gamla kompisarna,....

Bara maila lipzi_90@hotmail.com eller skriv på bloggen eller vad som :)
SthlmsmammanTerese.blogg.se
lipzi_90
Alltid online

BF: 100825
Status: Froststedts.blogg.se

Inläggav kimmen 24 jun 2010, 18:34

Om det finns någon som fortfarande skulle vara intresserad av att ses s får ni höra av er!
:D
http://kimarlicebjerregaard.blogg.se/
kimbjerr@gmail.com
kimmen
Nykomling

Inläggav lipzi_90 24 jun 2010, 19:58

de tycker jag att vi kan! :)?
Jag vill gärna ses :) var bor du / ni? jag bor i Huddinge :) Är 19 och väntar bebisen 25e augusti :)
SthlmsmammanTerese.blogg.se
lipzi_90
Alltid online

BF: 100825
Status: Froststedts.blogg.se

Inläggav kimmen 26 jun 2010, 19:39

Jag bor i Sundbyberg. Jag är 17 och ska ha barn den 16e juli. Jag lämnade en kommentar på din blogg. Du kanske kunde skriva i min blogg eller mejla. Jag går aldrig in här. Så kan vi planera in någon träff.. :D
kimmen
Nykomling

Inläggav kimmen 20 feb 2011, 13:50

HALLÅ!

Nu får vi se om någon svarar på detta!
Det var ju en del av er som skrivit tidigare som bodde runt Huddinge/Södertälje-områdena.
Nu är det så att jag själv har flyttat till HUDDINGE!
De mammor jag lärt känna under graviditet och min son 7 månader bor nu långt bort så jag undrar om någon häromkring vill träffas så man har någon att umgås med lite närmre!

Mejla mig på Kimbjerr@gmail.com :P
*Hoppas på svar!*
kimmen
Nykomling

Föregående

< Återgå till Ung och gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm