-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ung gravid i sthlm vill ha vänner!
28 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Nej, det är jätte jätte spännande
Ni har det roligaste kvar ju
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Åhh... jag känner att den sparkar för fullt... Den har värsta röjer i magen! Vill så gärna att killen också ska känna så han också blir mer delaktig i de hela...
det är sant. vi Planerar att åka till spanien en månad innan bebben kommer. ''vila'' upp oss innan förlossvning osv. Det ska bli spännande att se. Det är så MYCKET som förändras nu i livet. Lite läskigt hur folt allt vänder...
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Härligt att man inte är ensam som ung gravid (vilket man kan känna sig som...)
Jag heter Gabriella & är i v 16. Skriv gärna till mig på gabriella.fjallstrom@gmail.com!
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!hej hej
Bara maila lipzi_90@hotmail.com eller skriv på bloggen eller vad som SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Om det finns någon som fortfarande skulle vara intresserad av att ses s får ni höra av er!
http://kimarlicebjerregaard.blogg.se/ kimbjerr@gmail.com
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!de tycker jag att vi kan!
Jag vill gärna ses SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: Ung gravid i sthlm vill ha vänner!Jag bor i Sundbyberg. Jag är 17 och ska ha barn den 16e juli. Jag lämnade en kommentar på din blogg. Du kanske kunde skriva i min blogg eller mejla. Jag går aldrig in här. Så kan vi planera in någon träff..
|